toy_man Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Ja for botox gjør at fettet bare renner bort. Er sant det, at jeg ikke tenkte på det. For det går ikke ann å få en sånn kropp av å bare trene og spise sunt? Neida de har vel også tatt 5-6 plastisk oprasjoner + fettsuging eller (tenker da ikke på større bryster etc -.-)? Jadddaaa. Lenke til kommentar
pekka1991 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 om du vil er det da bare å legge ut bilder, og vær stolt av det.sånn ser du ut, og sånn kommer du til å se ut i en lang tid fremmover. om det er noen som ikke tåler å se menneskekroppen i sine mange varianter får de da bare lukke øynene. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Og du må tenke over at de andre som har lagt ut bilder (de som du har linket) trener og spiser sunt for å holde den kroppen. Hvis 2kg botox er å jobbe hardt for kroppen sin så Tror kanskje du må lese deg opp på hva botox egentlig gjør. Forøvrig ligger helle dobbeltmoralen i at folk tydeligvis kaller trådstarter Pervo for å legge ut slike bilder, men jeg mistenker STERKT at andre som poster nakenbilder på samme bloggnettverk ikke får de samme meldingene. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Da stenger vi denne. Kjære trådstarter, å opprette 1 tråd som linker til bloggen din aksepterer vi, så lenge selve innlegget gir en diskusjonsmulighet. Men når du holder på å opprette 10 ulike tråder bare for å lure våre brukere til å klikke på bloggen din slik at du får trafikk og/eller reklameinntekter kaller jeg skammelig. Full skjerpings, eller møt utestengelse. Link til blogg er slettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg