stormage Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Det var ganske mange som reagerte da jeg la ut et par bilder uten bokser på bloggen min, men som selvfølgelig ikke viste...ja, det mellom beina;) Mange ba meg fjerne det fordi mange kunne bli støtt av bildene. Selv om jeg altså sto sånn at det ikke vistes. Men hvorfor kan ikke JEG ha sånne bilder, når mange andre med fine kropper har det? Mange kalte meg pervo, men må jeg være en gris bare fordi jeg ser sånn ut? Hvis andre skal få lov så vil jeg også ha lov. Hva mener dere folkens? Dere kan jo sjekke ut disse bloggene, mine bilder var ikke akkurat mer "dirty" enn disse, men disse får jo bare tilbakemeldinger på hvor fine de er. Endret 3. oktober 2009 av Alastor Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg syns ikke det er noe digg å se på, men skjønner ikke helt hvorfor du ikke skulle få lov til å poste dem. Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Hvis du må ha det med teskje ... De andre er tiltrekkende damer (untatt Linni Meister) med flott kropp, du har ikke pen kropp. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Hva andre synes er stygg, synes andre er vakker. Hvem sier at "vaskebrett mage" er definasjonen på en vakker kropp? Det er plass til alle typer syn her i verden. Så lenge du har selvtillitten og bærer degselv godt vil du være vakker. Se rundt deg, er ofte jeg ser ei smell vakker "model" dame, sammen med en sikkelig vrak av en fyr. Endret 2. oktober 2009 av AvidGamer 1 Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Hva andre synes er stygg, synes andre er vakker. Hvem sier at "vaskebrett mage" er definasjonen på en vakker kropp? Det er plass til alle typer syn her i verden. Så lenge du har selvtillitten og bærer degselv godt vil du være vakker. Du er i overkant politisk korrekt her. Bare slutt Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Det er vell subjektive meninger om hva som ser bra ut eller ikke. Men med disse modellene alle disse årene, er jeg redd for at de fleste vill foretrekke litt mindre på kroppen. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Dobbeltmoral kalles det, rett og slett. Brei deg ut! Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Du skal ha for å tørre i hvertfall Du har da like mye rett til å legge ut sånne bilder som alle andre, selv om du ikke har en modellkropp akuratt. Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Er vel ikke til å legge skjul på at en bra kropp, som i en slank atletisk kropp, er mer tiltrekkende enn øltønne. Nesten litt fascinerende når alt legger seg på magen som i ditt tilfelle. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Hvis andre skal få lov så vil jeg også ha lov. Hva mener dere folkens? Du har lov til å legge ut bilder av hva du vil (så lenge det holder seg innenfor norske lover) Lenke til kommentar
Erigon Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Dette er jo ikke noe problem. Det er jo din blogg, og det er dette bloggen handler om. Så lenge du holder deg innenfor norges lover. Når man får litt ekstra på kroppen er blir det jo verre å komme igang også. Mer å drasse på. Hvis du går i svømmehall er det jo faktisk en bonus å ha litt ekstra. Flyter på fettet så å si. Og kjempebra trim. Bare å finne et tidspunkt hvor man ikke blir overrent av småunger. Hvis du liker kjøtt, fisk, tomat, agurk, vann og andre ikke så søte matvarer så ville jeg sjekka ut http://www.lavkarbo.no/ hvis du har lyst å gå ned litt selv om du ikke finner deg en sport. Endret 2. oktober 2009 av Erigon Lenke til kommentar
4FrntSTL Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Altså, kroppen din i dagens samfunn blir sett på som "negativ"(stygg). Er ikke min mening, men slik er det bare. Kroppen til de andre ses på som positive(fine) og derfor vil de like bildene deres og ikke bildene dine. Men for all del. Du skal ha creds for at du er stolt av kroppen din! Kjør på og brei deg enda mer ut sønn. Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg forstår ikke hvordan folk kan bli mer "støtt" av dine bilder enn av for eksempel de du linker til på bloggen. Pervo, gris eller annet? Nei, jeg skjønner ikke hvordan de trekker disse konklusjonene. Jeg skjønner ikke poenget med slike bilder (verken dine eller andre sine), men det er en annen sak. Fyr løs, vær deg selv som du er. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Vel, skjønner at folk kan lure litt, da alle bildene jo tilsynelatende er "like" - du sitter i en sofa eller et eller annet. Da virker det nesten som du bare vil vise deg liksom, og det er kanskje her folk misforstår. Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Om du vil brette ut kroppen din på på nettet får du da bare gjør sånn. Om noen reagerer på at du legger ut bilder er det bare for du er bælfeit, skikkelig fascinerende å se at alt har lagt seg på magen omtrent! Lenke til kommentar
stormage Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Ja, skulle ønske at det la seg litt over alt egentlig. For ser mange store som kler seg med kule klær sånn som andre. Men det finnes ikke akkurat gravidklær for menn, så har et lite problem i klesbutikkene! Hvilke lover er det for å "pose" naken på nettet da? Johannes Om du vil brette ut kroppen din på på nettet får du da bare gjør sånn. Om noen reagerer på at du legger ut bilder er det bare for du er bælfeit, skikkelig fascinerende å se at alt har lagt seg på magen omtrent! Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Tipper sjefen for blogg.no rynker litt på nesen om du slenger med pikken, eller legger ut drøye bilder i den forstand. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 10 points for the guts (tvetydig) Finnes det mannfolk som liker BBW finnes det damer som liker BBM også Stå på! Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Hvis du er fornøyd med kroppen din. Og føler at du faktisk kan legge ut sånne bilder og være stolt. Så bra for deg. Men selv synes jeg at det ikke er meget fint å se mage som stikker ut på gutter eller jenter. Og du må tenke over at de andre som har lagt ut bilder (de som du har linket) trener og spiser sunt for å holde den kroppen. Noe jeg ikke akkurat kan si om din. Men er du fornøyd så bra for deg. At du velger å legge ut det på din blogg er opp til deg. Men du kan ikke forvente å få posetive kommentarer. Når jeg leser bloggen din så skjønner jeg at du vet at kroppen din er for stor. Ja du bør begynne å tenke over å trene og spise mer sunt for å gå ned i vekt. Det har også noe så si på din helse. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Og du må tenke over at de andre som har lagt ut bilder (de som du har linket) trener og spiser sunt for å holde den kroppen. Hvis 2kg botox er å jobbe hardt for kroppen sin så Endret 3. oktober 2009 av Kaktuz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg