Gå til innhold

For stygg til å være naken?


Anbefalte innlegg

Det var ganske mange som reagerte da jeg la ut et par bilder uten bokser på bloggen min, men som selvfølgelig ikke viste...ja, det mellom beina;) Mange ba meg fjerne det fordi mange kunne bli støtt av bildene. Selv om jeg altså sto sånn at det ikke vistes.

 

Men hvorfor kan ikke JEG ha sånne bilder, når mange andre med fine kropper har det? Mange kalte meg pervo, men må jeg være en gris bare fordi jeg ser sånn ut? Hvis andre skal få lov så vil jeg også ha lov. Hva mener dere folkens?

 

Dere kan jo sjekke ut disse bloggene, mine bilder var ikke akkurat mer "dirty" enn disse, men disse får jo bare tilbakemeldinger på hvor fine de er.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva andre synes er stygg, synes andre er vakker. Hvem sier at "vaskebrett mage" er definasjonen på en vakker kropp?

 

Det er plass til alle typer syn her i verden. Så lenge du har selvtillitten og bærer degselv godt vil du være vakker.

 

Se rundt deg, er ofte jeg ser ei smell vakker "model" dame, sammen med en sikkelig vrak av en fyr.

Endret av AvidGamer
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er jo ikke noe problem.

Det er jo din blogg, og det er dette bloggen handler om.

Så lenge du holder deg innenfor norges lover.

 

Når man får litt ekstra på kroppen er blir det jo verre å komme igang også. Mer å drasse på.

Hvis du går i svømmehall er det jo faktisk en bonus å ha litt ekstra. Flyter på fettet så å si. Og kjempebra trim.

Bare å finne et tidspunkt hvor man ikke blir overrent av småunger.

 

Hvis du liker kjøtt, fisk, tomat, agurk, vann og andre ikke så søte matvarer så ville jeg sjekka ut http://www.lavkarbo.no/ hvis du har lyst å gå ned litt selv om du ikke finner deg en sport.

Endret av Erigon
Lenke til kommentar

Altså, kroppen din i dagens samfunn blir sett på som "negativ"(stygg). Er ikke min mening, men slik er det bare. Kroppen til de andre ses på som positive(fine) og derfor vil de like bildene deres og ikke bildene dine. Men for all del. Du skal ha creds for at du er stolt av kroppen din! Kjør på og brei deg enda mer ut sønn.

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke hvordan folk kan bli mer "støtt" av dine bilder enn av for eksempel de du linker til på bloggen. Pervo, gris eller annet? Nei, jeg skjønner ikke hvordan de trekker disse konklusjonene. Jeg skjønner ikke poenget med slike bilder (verken dine eller andre sine), men det er en annen sak.

Fyr løs, vær deg selv som du er.

Lenke til kommentar

Ja, skulle ønske at det la seg litt over alt egentlig. For ser mange store som kler seg med kule klær sånn som andre. Men det finnes ikke akkurat gravidklær for menn, så har et lite problem i klesbutikkene!

 

Hvilke lover er det for å "pose" naken på nettet da?

 

Johannes

 

Om du vil brette ut kroppen din på på nettet får du da bare gjør sånn. Om noen reagerer på at du legger ut bilder er det bare for du er bælfeit, skikkelig fascinerende å se at alt har lagt seg på magen omtrent!
Lenke til kommentar

Hvis du er fornøyd med kroppen din. Og føler at du faktisk kan legge ut sånne bilder og være stolt. Så bra for deg.

 

Men selv synes jeg at det ikke er meget fint å se mage som stikker ut på gutter eller jenter. Og du må tenke over at de andre som har lagt ut bilder (de som du har linket) trener og spiser sunt for å holde den kroppen. Noe jeg ikke akkurat kan si om din. Men er du fornøyd så bra for deg. At du velger å legge ut det på din blogg er opp til deg.

Men du kan ikke forvente å få posetive kommentarer.

 

 

Når jeg leser bloggen din så skjønner jeg at du vet at kroppen din er for stor. Ja du bør begynne å tenke over å trene og spise mer sunt for å gå ned i vekt. Det har også noe så si på din helse.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...