Poppzy Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg er helt ny her inne og lurer på noe. Jeg leverte inn min sønns bærbare pc for ca 3 uker siden. Jeg har vært inne på Serviceinfo.nu og sett at de er ferdig med pc (har ikke fått den tilbake enda). Jeg trenger litt oversettelse på hva som er gjort. Pc'n har blitt ødelagt ved at den er blitt slengt i gulvet ett par ganger (ja, han har et raseriproblem) og sikkert vært full av virus. Den sluttet å virke. Dette står det på siden: Aktuell status på din serviceordre __________________________________ Status: FAKTURERT Utført arbeid: replaced bottomcase, topcover, fingerprint reader, fan and secondary hdd, updated bios, tested ok. Pris: Egenandel: 0 Kr ____________________________________ Hva er det som er blitt gjort? Noen som vet? Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Stort sett hele dekslet , vifta, og bytta harddisk Fingeravleser og oppdatert basic input output system ( bios ) Du burde ikke bry deg noe om det Endret 2. oktober 2009 av m4sta Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 De har byttet underdelen av kabinettet samt toppen. fingeravtrykk leseren er byttet. En vifte er byttet. Harddisk nummer 2 er byttet. Oppdatert bios og testet ok. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Bottomcase = Plastikkchassiset på undersiden Topcover = coveret rundt keyboard (nedre del) m/touchpad Fingerprint reader = fingeravtrykksleser Fan = Viften inni selve maskinen som kjøler CPU m.m. Secondary HDD = Harddisk nummer to (ikke disken OSet ligger på). Updated BIOS = Oppdatere BIOS (Basic Input/Output System), som holder rede på all tilkoblet maskinvare, tid og dato osv. Lenke til kommentar
Poppzy Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Tusen takk for svarene dere Det var godt å høre at de har gjort så mye. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Kaller ungen din seg "selunge" her inne? Endret 5. oktober 2009 av Rookie_NO Lenke til kommentar
Poppzy Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 Det kunne kanskje vært han ja, men min sønn er ikke her inne. Jeg har forresten fått tilbake pc og betalte ingenting Lenke til kommentar
paalrh Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 lurer på om man kan jobbe som frivillig på el søppel mottak idag fant jeg ikke mye bare noen mobil ladere og usb a til usb b kabler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå