person Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Har lastet ned software til invision power board, men jeg lurer på hvilket webhotell jeg bruke??? Finnes det noen bra svenske sider? (Prøver å holde det litt lokalt..) Skjult whois og .org domene er ett must! Endret 2. oktober 2009 av person Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Jeg har alltid likt Dreamhost, men deres teite markedsføring (juksing med sluttdatoer på tilbud, for eksempel) irriterer litt. Hvorfor leter du etter tjenere i Sverige? Endring: Om du velger Dreamhost er det fint om du sender meg en PM først. Endret 2. oktober 2009 av phfjeld Lenke til kommentar
person Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Jeg har alltid likt Dreamhost, men deres teite markedsføring (juksing med sluttdatoer på tilbud, for eksempel) irriterer litt. Hvorfor leter du etter tjenere i Sverige? Endring: Om du velger Dreamhost er det fint om du sender meg en PM først. Liker ikke juks nei Jeg vet ikke... Har alltid likt sverige Stort utvalg, billig, liberale copyright lover (ikke minst, da dette kan bli en issue), fine jenter (hvertfall ikke minst ), kule folk generellt, og fin kultur og bra musikk.. Ligger ikke så langt unna heller! Amerikanske sider er out of question! Endret 2. oktober 2009 av person Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Liker Subsys, seriøst webhotell som har alt. Veldig god support. De har .org, men vet ikke om de kan skjule whois. Vil anbefale deg å sende en mail og spørre. Hva slags shady forum skal du lage btw? Edit: De er norske btw Endret 2. oktober 2009 av Überadri Lenke til kommentar
person Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Hva slags shady forum skal du lage btw? hehe nå kan du lure! blir nok bare meg og vennegjengen som blir å sitte å skravle (så temaer som fildeling, og cannabis, og venstrepolitikk kan dukke opp) vil helst ikke ha warner brothers, narkotikapoliti, og høyreraddiser på døra mi... Eller blir det nok helt uskyldig. Mye litteratur, politikk, og intelektuelle greier Endret 2. oktober 2009 av person Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Han skal drive med torrenter. Du kommer også til å ta i bruk en piratkopiert versjon av IPB. Om du ikke har råd til å bruke IPB, bruk noe annet. Det finnes flere gode open source-løsninger som antagelig vil fungere fint til ditt bruk. Vet at mange plasserer seedboxer i nederland, så mulig det er greiere å holde på med slikt fra en host lokalisert der nede? Lenke til kommentar
person Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) kommer også til å ta i bruk en piratkopiert versjon av IPB. hysj da! var dere som spurte! nok med den gravinga nysgjerrigripere Vet at mange plasserer seedboxer i nederland, så mulig det er greiere å holde på med slikt fra en host lokalisert der nede? jaha? åssen funker det? kan en moderator flette disse trådene på riktig forum?? ble litt rot her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1158545&hl= https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1158588&hl= Endret 2. oktober 2009 av person Lenke til kommentar
person Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) oh man, jeg får hodepine av dette ass.... Endret 2. oktober 2009 av person Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå