Gå til innhold

Starte internetforum! Hvilket webhotell?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke one.com iallefall. Det kan by på mye problemer dersom det skulle bli nødvendig å kjøre script som bruker lang tid (som backup etc. da scriptet blir avsluttet om det bruker mer enn ~30sek) er dog sjeldent nedetid, kommer såklart an på hvor stort forumet blir.

Selv bruker jeg webhost1 og svært er fornøyd med det.

Lenke til kommentar
Ikke one.com iallefall. Det kan by på mye problemer dersom det skulle bli nødvendig å kjøre script som bruker lang tid (som backup etc. da scriptet blir avsluttet om det bruker mer enn ~30sek) er dog sjeldent nedetid, kommer såklart an på hvor stort forumet blir.

Selv bruker jeg webhost1 og svært er fornøyd med det.

woah, har visst startet noen tråder for mange :p

men ja, teit som jeg var registrerte jeg meg på one.com, og betalte i dyre dommer for ett domene jeg ikke blir å bruke....

blir ikke å være noe ulolvlig bortsett fra kanskje ett par torrents (merk: det blir ingen torrentside, kanskje ett passordbeskyttet forum for linker), men hovedgrunnen er nok at det blir mye venstrepolitikk, da gale nynazister på nettet ofte ikke har noe imot å besøke folk de ikke er enig med av og til....

Endret av person
Lenke til kommentar

EDIT: fant noe mye mer relevant

Spørsmål: Kan man skjule hvem som eier et domene?

Svar: Når det gjelder .no domener kan man ikke skjule eierskapet. For de fleste andre domenetyper så kan man skjule hvem som eier domenet i whois søk. Denne tjenester heter ID Protekt og koster kr 119 per år per domene. Dersom du ønsker å bestille ID Protekt så sendt en epost til [email protected] og oppgi hvilke domene® du ønsker ID Protekt for.

ServeTheWorld

Endret av YaNkEs
Lenke til kommentar
Man får stort sett det man betaler for. One.com ser billig og bra ut, men kan by på problemer som folk før meg har skrevet.

som sagt har jeg prøvd one.com, og skuffelsen var stor, da ejg nå har ett .org domene jeg ikke kan bruke :p genistrek fra min side.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...