person Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Har lastet ned software til invision power board, men jeg lurer på hvilket webhotell jeg bruke??? Finnes det noen bra svenske sider? Skjult whois og .org domene er ett must! Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Ikke one.com iallefall. Det kan by på mye problemer dersom det skulle bli nødvendig å kjøre script som bruker lang tid (som backup etc. da scriptet blir avsluttet om det bruker mer enn ~30sek) er dog sjeldent nedetid, kommer såklart an på hvor stort forumet blir. Selv bruker jeg webhost1 og svært er fornøyd med det. Lenke til kommentar
Yankes Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg er rimelig fornøyd med proisp.no. .org domener får du kjøpt hos alle hostene, men hvorfor er skjult WHOIS et must? Skal forumet innholde ulovlige ting? Lenke til kommentar
person Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Ikke one.com iallefall. Det kan by på mye problemer dersom det skulle bli nødvendig å kjøre script som bruker lang tid (som backup etc. da scriptet blir avsluttet om det bruker mer enn ~30sek) er dog sjeldent nedetid, kommer såklart an på hvor stort forumet blir. Selv bruker jeg webhost1 og svært er fornøyd med det. woah, har visst startet noen tråder for mange men ja, teit som jeg var registrerte jeg meg på one.com, og betalte i dyre dommer for ett domene jeg ikke blir å bruke.... blir ikke å være noe ulolvlig bortsett fra kanskje ett par torrents (merk: det blir ingen torrentside, kanskje ett passordbeskyttet forum for linker), men hovedgrunnen er nok at det blir mye venstrepolitikk, da gale nynazister på nettet ofte ikke har noe imot å besøke folk de ikke er enig med av og til.... Endret 2. oktober 2009 av person Lenke til kommentar
Yankes Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) EDIT: fant noe mye mer relevant Spørsmål: Kan man skjule hvem som eier et domene? Svar: Når det gjelder .no domener kan man ikke skjule eierskapet. For de fleste andre domenetyper så kan man skjule hvem som eier domenet i whois søk. Denne tjenester heter ID Protekt og koster kr 119 per år per domene. Dersom du ønsker å bestille ID Protekt så sendt en epost til [email protected] og oppgi hvilke domene® du ønsker ID Protekt for. ServeTheWorld Endret 2. oktober 2009 av YaNkEs Lenke til kommentar
program Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Man får stort sett det man betaler for. One.com ser billig og bra ut, men kan by på problemer som folk før meg har skrevet. Lenke til kommentar
person Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Man får stort sett det man betaler for. One.com ser billig og bra ut, men kan by på problemer som folk før meg har skrevet. som sagt har jeg prøvd one.com, og skuffelsen var stor, da ejg nå har ett .org domene jeg ikke kan bruke genistrek fra min side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå