spetwols Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Hei. Lagde en side for en stund siden pA blogspot.com Det er ikke en konkret blogg som jeg har skrevet men derimot lagt ut bilder av samlingen min. PA HQyre side der stAr det forkjellige ting. Foreksempel: Box sets/Special Editions/limited/extended: Og under overskriften der har jeg lagt ut navn og bilder pA alle de tingene jeg har. SA det er veldig greit og enkelt og finne fram. Skal update sia etterpA er en stund siden jeg har gjort det. Hadde vert hyggelig med en tilbake melding Endret 2. oktober 2009 av spetwols Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hvorfor poster du ikke dette i "bilde av din DVD-samling"-tråden? Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Hvorfor poster du ikke dette i "bilde av din DVD-samling"-tråden? hm kansje fordi det er en blogg ? Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Som kun inneholder bilder av din DVD-samling... Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) neivel dere skal jo vere sa jevli kranglete hele tia Endret 2. oktober 2009 av spetwols Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Og hvis du lager noen blogginnlegg som inneholder noe annet, anmeldelser, lister e.l, så har vi ikke noe vi skulle sagt Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Og hvis du lager noen blogginnlegg som inneholder noe annet, anmeldelser, lister e.l, så har vi ikke noe vi skulle sagt Jeg skal det etterhvert. Dette er bare en start. SA vist folk lurer pA om forkjellig utgivelser av gift set osv kan de sjekke der og se hvordan det ser ut osv. Endret 2. oktober 2009 av spetwols Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå