Gjest Litt frustrert Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg prøver å få dette ned objektivt slik at det ikke blir fremstilt på en fordelaktig måte for min del. Det har seg slik at jenta jeg har vært sammen med i 3,5 år skulle møte en hun har snakket på msn med siden før vi møttes. Hun var tidligere forelsket i han, og har møtt han 2 ganger tidlilgere men bare raske møter på 30 min ca. Denne gutten har nå flyttet til samme by, og de skulle nå møtes for en kaffe i byen. Jeg ventet hjemme og klokka gikk. Da det var gått 5 timer sendte jeg melding og spurte hvor hun ble av, og fikk til svar at de gikk rundt i byen og at hun skulle straks gå. Etter en time har hun fortsatt ikke dratt, og jeg ringer henne. Da står hun og venter på bussen og jeg forklarer at jeg har vært bekymra pga mengde tid som er gått. Hun blir litt irritert der og da for at jeg reagerte slik men begynner raskt å prøve å få opp stemninga med å fortelle at de hadde dratt hjem til leiligheten hans med en kompis av han (jeg burde jo stole på at dette stemmer). Og har sittet der og spilt playstation sammen. Jeg blir da litt nedfor, og klarer ikke være superhyggelig som jeg vanligvis er. Da blir janta mi enda mer sur og sier at hun drar helller hjem til sin mor i dag. Etter dette har jeg ikke hørt noe fra henne. En annen grunn til at jeg reagerer slik som jeg gjør er at en periode det var pause mellom oss og vi fortsatt bodde sammen så var hun en helg helg på besøk hos en hun har snakket med over nettet, og ting skjedde der. Hun nektet for dette i tiden etterpå, men har innrømmet alt nå i ettertid. (tenkte kanskje dette var litt relevant informasjon for å forstå min reaksjon på nåærende situasjon). Har jeg her reagert urimelig? Lenke til kommentar
Bruker-111299 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Jeg vil si at du ikke har reagert i det hele tatt. Men for å se det fra mitt punkt høres det ut som de ikke spilte playstation. (Jeg har sjeldent vært borti jenter som virkelig liker å spille playstation.) Har også dratt konklusjonen at følelser for/inntrykk av personer(gode og dårlige) vil sitte igjen i større eller mindre grad. Hvis du er usikker på henne så kan du spørre deg selv: "Er det sånn jeg vil ha det?" Endret 2. oktober 2009 av da90el Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Nå hører vi bare en side av denne historien, men ut av det du har skrevet synes jeg du har handlet riktig. Så lenge at det ikke var noe "hvor i helvete er du" type samtale da du ringte. Det høres ut som om hun driver å finne ut om hun skal være sammen med han andre, men holder på deg i tilfelle det ikke går. Om du snakker ut til henne om det, og hun ikke klarer å se det fra din side ville jeg droppet henne. Er lett for meg å si, jeg vet. Lenke til kommentar
Gjest Litt frustrert Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Som nevnt så er jo dette bare min side av sittuasjonen, så jeg prøver å gjengi så korrekt som mulig. Situasjonen slik den er nå er at vi snakket sammen på kvelden i går, og hun ble først veldig sinna men sa etter hvert at hun skjønner det fra mitt syn. Jeg har selv møtt denne fyren en gang, veldig kort møte, og han virker jo som en grei kar. Han har også dame sånn forresten. Men man kan jo ikke dømme ut i fra førsteinntrykk hele tiden. Min andre halvdel fikk i dag spørsmål om hun ville være med ut på byen med han og en vennegjeng av han (både gutter og jenter). Hun sa ja, og jeg tenkte jeg skulle forholde meg rolig og ikke kverulere noe på dette da jeg ikke vil fremstå som veldig sjalu etter som sjalusi er noe som har vært et problem tidligere fra begge parter. Tiden gikk og jeg sendte ikke meldinger eller ringte henen uten at hun kontaktet meg først. Klokka nærmet seg rundt halv 4 og jeg fikk en melding hvor hun spurte om jeg kunne sjekke når nattbussen hjem gikk. Da gikk hun og de andre rundt i sentrum og var i nærheten av bussen, som skulle gå 15 min etterpå. Da klokka var så mye at bussen burde være på vei sendte jeg melding og spurte om hun hadde kommet seg på. Da fikk jeg beskjed om at hele gjengen satt hjemme i leiligheten der og hørte på musikk, og det gikk fint for nattbussen skulle gå hver halvtime. Jeg ble da litt irritert fordi jeg visste at siste bussen hjem da gikk om 12 min. Og hun ville aldri rekke denne der i fra. Nå har jeg ikke hørt fra henne på en halvtime. Og begynner å bli forbannet på situasjonen. Her har jeg vært en ganske ålreit kjæreste etter hva jeg kan bedømme (hvor mange ville latt dama gå ut på byen med en fra msn og en gjeng hun ikke har møtt før?), og har sittet oppe hele natta så jeg kunne dra ned til busstoppen og hente henne fordi jeg vet hun er livredd for å gå opp alene i mørket.... Kvinnfolk og tomflasker asså..... Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Hm, ikke lett. Hva med å gå ut dere to med han og damå? Du kunn også snike inn et ord eller to foran hans dame som "Jeg er så gla å se at du har dame, jeg begynte å bli mistenktelig siden dere to er så mye sammen..." eller noe sånt? Du kan også få dama di å se han sammen med hans dame, og se om di reagerer. Hvem vet, kansje dere alle blir venner? Endret 4. oktober 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
Bruker-111299 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Virker som hun ikke bryr seg om deg, og at hun heller vil være med en kar og vennegjengen hans(som du engang ikke vet eksisterer). Har dere hatt det greit ellers etter hun møtte han? Har du fått "napp" siden da? Lenke til kommentar
Gjest Litt frustrert Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Ut i fra det jeg vet om denne fyren, væremåten, interesser etc. så vet jeg at dette er en kar jeg kunne blitt venner med. Jeg har selv tenkt tanken på å møte denne fyren ordentlig, jeg vet jeg ville slappet mer av med at de to fant på ting som venner. Men en liten statusraport på situasjonen nå. Jeg våknet i halv 11 tiden i dag og oppdaget at min samboer ikke var kommet hjem. Ringte med en gang til henne og fikk vite at hun hadde overnattet på en feltseng hjemme hos denne fyren og romkameraten hans. Jeg blir utrolig sinna og såra, ikke helt fordi jeg tror det har skjedd noe men fordi hun ga meg inntrykk av flere ganger at hun var dratt for å finne taxi og gikk ute på vei hjem. Saken er at hun er livredd for å ta taxi og det var for langt til å gå hele veien hjem. Hun kunne da i det minste gitt meg beskjed om dette, jeg satt jo tross alt oppe til klokka halv 6 for å møte henne så hun skulle slippe å gå siste stykket hjem til leiligheten vår alene. Hun var ydmyk i telefonen, sa selv at hun har driti på draget og gjort en feil vurdering i denne situasjonen. Nå føler jeg at jeg har fått kjeftet nok på henne, men jeg kommer ikke til å klare å være smørblid med det første. Men nå tør hun ikke komme hjem til meg når jeg er så sinna sier hun (jeg er ingen voldelig person av meg, og har aldri slått et annet menneske). Nå er jeg fortvila, vet ikke hva jeg skal gjøre akkurat nå :\ Da90el: Tenker du på om vi har hatt sex etter de møttes for en kaffe? Om det er det du mener så nei. Men det kan ha sammenheng med at vi fikk besøk samme kvelden av min fetter og kjæresten hans, og de overnattet. Relativt liten leilighet så lyder sprer seg raskt her. Lenke til kommentar
Bruker-111299 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Var det jeg mente ja. Men jeg tror hun distanserer seg fra deg. Kommer med unskyldninger for å ikke komme hjem og konfrontere deg. Han som hun møtte etter å snakket over nett og ting skjedde under pausen deres, er det samme karen? Lenke til kommentar
Gjest Litt frustrerrt Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Nei, det er ikke samme fyren som da vi hadde pause. Jeg kan vel fastslå at hun ikke har gjort noe med noen andre nå hvertfall. For hun dusjet ikke før hun dro ut, hun har ikke shavet seg på beina eller andre steder. Og jeg vet ut i fra hvordan hun var mot meg i starten av forholdet at hun nektet å være intim uten at alle de tingene var i orden. Og jeg regner også med at de aller fleste jenter er slik når det gjelder dette. Hun har kommet hjem nå, og viste virkelig at hun visste at hun hadde dritti seg ut. Jeg er ikke sinna lenger, men heller ikke smørblid. Det er svært sjelden vi havner i situasjoner som dette, vi kommer som regel svært godt over ens og krangler sjelden ellers. Så dette her er en ny type situasjon for meg det å bli så sinna for noe som ikke starter med at det er en krangel som utløser sinnet. Hvordan burde jeg reagere på en slik situasjon, egentlig? Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 du kunne jo prøvd å ringe fyren selv å spørre deg fram? si du syns du og jenta har et bra forhold osv men hun har oppført seg rart etter hun traff han, om det er noe på gang så burde du få vite det før du står der med skjegget fullt i postkasser osv.. ikke anklag eller noe, spør deg fram.. syns hele opplegget med playstation og feltseng høres rimelig søkt ut og tror ikke jeg hadde kjøpt det om dama mi sa det, uansett hvor hårete hun var på musa og leggene.. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 What he said.... Dette virker veldig mistenkelig, synes jeg. Så tar hun offerrollen og sier at hun ikke vil komme hjem fordi du kanskje er sint? Hun søker sympati og forsøker å få oppmerksomheten din bort fra det faktum at hun var borte hele natten. Jeg kjenner igjen noen av symptomene fra mitt eget havarerte ekteskap. Jeg synes du bør få klarhet i hva som skjer, så du ikke kaster bort mer tid på å lure og fundere.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå