Joaxter Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Hey guys. Noen som har en godt forslag til en hårvoks med bra hold som ikke sliter spesielt mye på håret egnet til langt hår? Greit nok om prisen er rimelig også Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg har ganske langt hår og bruker den voksen fra H&M. Funker helt fint og koster 39kr boksen tror jeg. Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Gelwax fra H&M har jo 0 hold! Prøv noe fra Renati eller ID Hair Selv bruker jeg en wax fra Gatsby, men jeg har ikke langt hår Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Gelwax fra H&M har jo 0 hold! Prøv noe fra Renati eller ID Hair Selv bruker jeg en wax fra Gatsby, men jeg har ikke langt hår Tørr jeg spørre hvor du kjøper denne? Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Gelwax fra H&M har jo 0 hold! Prøv noe fra Renati eller ID Hair Selv bruker jeg en wax fra Gatsby, men jeg har ikke langt hår Tørr jeg spørre hvor du kjøper denne? Kjøpte fra Ebay, 180kr for tre bokser inkl alt(sendte som gave, kom i posten i en liten pakke) Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Link? http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...6#ht_2168wt_939 Lenke til kommentar
MST Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) 4$ per boks?;O blir jo bare 24 kroner ellns ca det + frakten som er på ca 30-35kr.. tror jeg kjøper 5 bokser jeg da.. Er denne like bra/bedre enn renati strong hold på mellom lang/langt hår? Endret 2. oktober 2009 av MST Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) 4$ per boks?;Oblir jo bare 24 kroner ellns ca det + frakten som er på ca 30-35kr.. tror jeg kjøper 5 bokser jeg da.. Er denne like bra/bedre enn renati strong hold på mellom lang/langt hår? Nå er det en stund siden jeg har brukt Renati, før denne hadde jeg en fra ID, en med svart lokk og en med grått.. jeg synes ihvertfall den er veldig bra, det eneste er at håret blir litt tørt utover dagen, men det er ikke noe stort problem! Ganske nøyaktig pris: 4$ pr boks*5=20$ Frakt for 5 bokser=28$ 20$+28$=48$. Kursen på USD er 5,7988 akkurat nå, 48$*5,7988=278,34kr Altså ca 56kr pr boks. 5 bokser er det samme som 400g wax, så man sparer en god del på å kjøpe Gatsby istedenfor ID og Renati Endret 2. oktober 2009 av DMATHISEN Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Sender de ikke alt i en pakke? Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Sender de ikke alt i en pakke? Jo, kom i en liten pakke i postkassen.. men jeg bestilte bare 3 bokser, vet ikke hvordan de sender fler. Men uansett, sender som gave så du slipper toll og moms Lenke til kommentar
MST Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Men hvis de sender en pakke blir vel frakten bare på 6$ da? Ikke 3x6$? Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Men hvis de sender en pakke blir vel frakten bare på 6$ da? Ikke 3x6$? Nei, frakten på den første boksen er 6$, så er prisen 5,5$ pr ekstra boks.. Lenke til kommentar
MST Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Okei.. Litt rart da, men uansett billig da Hvis denne fungerer like bra som renati er jo dette ett kupp. Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Okei..Litt rart da, men uansett billig da Hvis denne fungerer like bra som renati er jo dette ett kupp. Ja, men er billig uansett.. Jeg kjøper nok flere bokser når det er tomt, har 1 boks igjen Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Tjener jo lite på å kjøpe flere på en gang. Så kan være lurt å bestille 3 og 3 for å være på den sikre siden. Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Tjener jo lite på å kjøpe flere på en gang. Så kan være lurt å bestille 3 og 3 for å være på den sikre siden. Blir ca samme pris, så er nok lurt det.. Lenke til kommentar
Joaxter Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2009 Takk for svar, tror muligens jeg går for Gatsby Lenke til kommentar
MST Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 Skal bestille til helga Håper denne funker bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå