Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hei. Akkurat kjøpt meg iPhone 3GS. Burde jeg jailbreake den? Mister jeg garantien hvis jeg gjør det? Er det noen annen grunn til å jailbreake enn at man kan bruke hvilken operatør man vil? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hei. Akkurat kjøpt meg iPhone 3GS. Burde jeg jailbreake den? Bortsett fra app-en Backgrounder ser jeg ikke noen grunn til det. Mister jeg garantien hvis jeg gjør det? Nei Er det noen annen grunn til å jailbreake enn at man kan bruke hvilken operatør man vil? Ved jailbreaking kan man ikke bruke hvilken operatør man vil, man får muligheten til å kjøre ikke godkjente tredjepartsprogramvare. Ved unlocking kan man bruke hvilken operatør man vil, men det enkleste og beste er bare å betale et bruddgebyr. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Du kan legge inn andre programmer enn de Apple har godkjent. Mange laster også ned programmene Apple har godkjent uten å betale for det (ikke lovlig, blir som piratnedlasting av vanlige programmer til PC osv). Jeg har en vanlig 3G som jeg jailbreaka etter jeg fikk den til jul i fjor. Du kan når som helst kjøre recovery og få telefonen i orginal stand igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Takk for raskt svar. Lenke til kommentar
larseko Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Går ut fra at du har fått med deg at det for øyeblikket ikke er mulig å jailbreake en 3GS med 3.1-firmware. Det er heller ikke mulig å unlocke. Det ser ut til at jailbreak nærmer seg, men unlock er det ikke sikkert blir noe av igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå