Gå til innhold

film på xbox?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vel, da må du bruke en CD-RW plate, og i tillegg narre xboxen til å tro at det er en DVD. Den spiller nemlig ikke av SVCD med mindre du har chippet den.

Nå har jo jeg da chippet min, satt i ny HD osv. så for meg er det ikke noe problem, men fortsatt takler kun xboxen dvd og cd-rw.

Lenke til kommentar

Mitt tips: Chip den og skift harddisk! Du kommer ikke til å angre.

Skikkelig kult og se filmer på xbox, og veldig lettvindt og enkelt og legge inn spilla på xboxn. Da er det mye lettere å skifte spill og du blir ikke lei av de så fort :yes:

Lenke til kommentar
vel, da må du bruke en CD-RW plate, og i tillegg narre xboxen til å tro at det er en DVD. Den spiller nemlig ikke av SVCD med mindre du har chippet den.

Nå har jo jeg da chippet min, satt i ny HD osv. så for meg er det ikke noe problem, men fortsatt takler kun xboxen dvd og cd-rw.

Hvordan kan jeg lure xboxen til å tro at det er en dvd?

Lenke til kommentar

Thomson DVD'ene som var på de første er ikke kjent for å være så veldig god til å lese CD-R nei ;p Men det er sant som de sier! En moddet x-box er gull verdt! Kvaliteten med XBMP er strøken! Jeg har fortsatt pusledisken i, men det fungerer jo utmerket å streame film fra nettverket med RelaX. Moddet x-box anbefales på det sterkeste :)

EDIT: By the way...det er et eget spillkonsoll forum i off-topic..passer vel bedre der :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...