SBoarder Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 jeg har laget en egen film og lurer på om det er mulig å brenne den på en cd og spille den av på xboxen. hvis det er mulig, hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Det er fullt mulig. Bare du har modda den da... Ellers så kommer et program fra M$ nå som du kan se på filmer med. Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 vel, da må du bruke en CD-RW plate, og i tillegg narre xboxen til å tro at det er en DVD. Den spiller nemlig ikke av SVCD med mindre du har chippet den. Nå har jo jeg da chippet min, satt i ny HD osv. så for meg er det ikke noe problem, men fortsatt takler kun xboxen dvd og cd-rw. Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Mitt tips: Chip den og skift harddisk! Du kommer ikke til å angre. Skikkelig kult og se filmer på xbox, og veldig lettvindt og enkelt og legge inn spilla på xboxn. Da er det mye lettere å skifte spill og du blir ikke lei av de så fort Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 boXen min leser cd-r som bare det den... Men det er fordi jeg var så heldig å få en Samsung dvd-rom Lenke til kommentar
SBoarder Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2003 vel, da må du bruke en CD-RW plate, og i tillegg narre xboxen til å tro at det er en DVD. Den spiller nemlig ikke av SVCD med mindre du har chippet den. Nå har jo jeg da chippet min, satt i ny HD osv. så for meg er det ikke noe problem, men fortsatt takler kun xboxen dvd og cd-rw. Hvordan kan jeg lure xboxen til å tro at det er en dvd? Lenke til kommentar
delfin Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Thomson DVD'ene som var på de første er ikke kjent for å være så veldig god til å lese CD-R nei ;p Men det er sant som de sier! En moddet x-box er gull verdt! Kvaliteten med XBMP er strøken! Jeg har fortsatt pusledisken i, men det fungerer jo utmerket å streame film fra nettverket med RelaX. Moddet x-box anbefales på det sterkeste EDIT: By the way...det er et eget spillkonsoll forum i off-topic..passer vel bedre der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå