bjaesp Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Må jeg betale samtaler og SMS utenom de kronene jeg får tildelt av Tele 2 Sheriff? Lenke til kommentar
Van der Ferst Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg trur nok du må betale uansett om du har igjen ringemin og sms ? Høres rart ut om tele2 sponser gratis bruk i utlandet. Må være en dyr affære i såfall, men kudos til tele2 om det er så Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Gjelder vel kun i Norge til norske mobil- og fast-telefoner. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Som Tele2 selv skriver; "Gratisforbruket per måned kan ikke brukes på MMS, innholdstjenester, roaming eller datatrafikk over 1 MB." Ergo, det gjelder ikke i det hele tatt i utlandet, der må du betale forbruket ditt selv. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Som Tele2 selv skriver;"Gratisforbruket per måned kan ikke brukes på MMS, innholdstjenester, roaming eller datatrafikk over 1 MB." Ergo, det gjelder ikke i det hele tatt i utlandet, der må du betale forbruket ditt selv. Stemmer ikke. Har vært i Sverige flere ganger med mitt Tele2 Sheriff abonnement og blir oppringt, og har ikke betalt for det (dette er vel 2 mnd siden). Endret 3. oktober 2009 av Wisd0m Lenke til kommentar
Van der Ferst Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Som Tele2 selv skriver;"Gratisforbruket per måned kan ikke brukes på MMS, innholdstjenester, roaming eller datatrafikk over 1 MB." Ergo, det gjelder ikke i det hele tatt i utlandet, der må du betale forbruket ditt selv. Stemmer ikke. Har vært i Sverige flere ganger med mitt Tele2 Sheriff abonnement og blir oppringt, og har ikke betalt for det (dette er vel 2 mnd siden). Dette er vel fordi tele2 har en ordning som gir deg like vilkår og priser i sverige-norge, de har reklamert for dette tidligere. Tviler sterkt på at du kan dra nytte av disse gratis pengene i f.eks Thailand eller england. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Stemmer ikke. Har vært i Sverige flere ganger med mitt Tele2 Sheriff abonnement og blir oppringt, og har ikke betalt for det (dette er vel 2 mnd siden). Det stemmer nok, de har lik pris i Norge og Sverige. Så da må du betale for all bruk i utenlandet, med unntak av Sverige. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Mogeleg at eg er heilt på jordet, men stod det ikkje noko i vilkåra for sheriff om at lik pris i Norge og Sverige ikkje gjeld? Edit: Her står det m.a. at prisen for å ringe til Sverige er den same som elles i Norden, og at å ringe frå Norge til utlandet faktisk er med i gratiskvoten. http://www.tele2.no/kundeservice/1649.html Endret 3. oktober 2009 av torbjornen Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 http://www.tele2.no/kundeservice/1649.html Så kan man lure på hva som egentlig er gjelden. Jeg har iallfall ikke betalt noe for min samtaler i utlandet, selv om det her står tydelig at det går utenfor. (Håper ikke Tele2 leser dette ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå