Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er alle redd å gå på date, med tanke på avslag?

Gjest Guest_Line_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Line_*

Er dere andre redd for det med date og avslag? Eller er det bare meg? Jeg er livredd avslag, det å miste selvtillitt og slikt.. Jeg er gjerne pyse.... Foreks. hvis jeg blir kjent med noen på nett, så må jeg jo våge å møte dem, hvis jeg har lyst å bli mer kjent, men er sånn at jeg alltid trekker meg unna, for jeg er redd for avslag.... Er dette normalt tro?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Line_*

Så da er jeg vel normal jeg da? Alle er nervøs med tanke på blind date og tanken på at man kan bli avvist..

Men hvordan psyke seg selv til å mestre dette godt? Det er jo den tanken som er lurt å ha...

Jeg har selv opplevd et skikkelig svært nederlag som ikke er så lett å takle, derfor er jeg veldig redd for å gå på nye smell. Men vet at jeg må prøve å være tøff. Den som ikke våger, intet vinner!

Jeg har møtt menn fra nettet før, og følte meg godt akseptert, men han ene som fikk noe... han ga meg et kraftig nederlag etter å ha vist sterke følelser for meg, og hatt sex med meg en del ganger..... Han vil overhodet ikke ha noe mer med meg å gjøre sier han. Han vil ikke høre et pip i fra meg. Og han har gitt klar beskjed om det, på en skikkelig ubehagelig måte. Derfor er jeg redd... Redd for å oppleve noe sånnt igjen.... Eller et eneste nederlag... Pyse jeg er.... Også tenker jeg at jeg like godt kan være alene for alltid, men det er jo dumt!!!! Lever jo bare en gang.... Og han var jo idiot som ikke tok hensyn til mine følelser med å bry seg litt da... Han kunne gjort det mer forsiktig.... enn å si det på en ekkel kald måte. Håper ikke alle er sånn....

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Line_*

Er jo godt å vite at så og si "alle" er redde for date med tanke på avslag, da forstår jeg jo at jeg ikke er alene om å være redd....

Det er noe som heter at den som ikke våger intet vinner, og det gjelder jo å prøve å våge å få et avslag.... ta sjanser, og hvis en får avslag prøve på ny og ny helt til man finner den rette, men må innrømme at jeg er utrolig redd... men prøver å bygge meg opp... Redd for å oppleve en skuffelse igjen....... Det tærer så utrolig på selvbilde. Men gjelder å ikke la det gå for hardt innpå seg.... Og tenke litt smart på en måte....

Lenke til kommentar

Jeg var det før, men etterhvert har jeg oppdaget at jenten er like nervøs, så det er bare å stille med godt humør og skape god, avslappet stemning, så vil de fleste jenter få sansen for meg. Hvis det ikke blir oss så blir det likevel god kontakt og potensiell vennskap. Avslag er ikke særlig aktuelt lenger.

Lenke til kommentar
Gjest trådstarter

Ja, det beste er å vite at man gjerne treffer en som tar det hele rolig, og at begge prøver å ta hensyn til at begge er nervøs på en måte. Treffe hveandre, og oppføre seg vennskapelig hyggelig mot hveandre, og hvis det ikke er kjemi så kan man vel bare la det skli forsiktig over.... Men liker ikke folk som smeller det rett i fjeset på en ekkel måte til hveandre... Man kan jo bare være hyggelige uansett. Og begge er nok nervøs i den settingen... Ikke avslappende setting å gå på blind date nei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...