amplizz Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg har sett på Antec Fusion HTPC Remote Sort, og Chieftec HT-01B. Kabinettet må være sort, kunne ligge i stereobenken sammen med andre "vanlige" komponenter, ha display og fjernkontroll som kan bruks med WMC eller annet software som MediaPortal. Tar jeg feil når jeg innbiller meg at Antec sin medfølgende fjernkontroll støtter dette bedre enn Chieftec? Chieftec er vel mye rimligere siden det følger med PSU. Har funnet andre poster med forslag til komponenter i forumet, med det er kabinettet jeg sliter mest med.. Er det andre forslag til relativt billige komponenter for en av kabinettene? Trenger HDMI med støtte for flerkanals lyd, eventuelt HDMI pluss optisk lyd ut. (DTS-HD master audio osv trengs ikke..) Hovedbruken er musikk, serier og litt film. Lenke til kommentar
Goosewater Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Er på leting etter et lignende kabinett selv, og heller nok mer mot Antec Fusion sammenlignet med Chieftec sitt (jeg har strømforsyning fra før som jeg skal bruke). Litt av årsaken er at de har fått plass til 2 stk 12 cm vifter mot 8 cm i Chieftec. Vurderer også displayet som bedre (utfra tester jeg har sett). PS.no har imidlertid Chieftec HT-01B på tilbud til kr 995,- nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå