Gå til innhold

PlanetSide

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For det første så finnes det allerede to tråder som handler om Planetside, en av de har jeg faktisk selv laget.

Hvis du misforsto hvorfor jeg skrev dette så var det for å informere, ikke for å krangle :wink:

V[]bster"]Spillt betaen en stund, ekstremt skuffende spill. IKKE å anbefale :roll:

Ekstremt skuffende synes jeg var å ta litt hardt i. Selvom du ikke liker det betyr det ikke at andre ikke liker det. Men vi har alle våre forskjellige meninger, og jeg liker det, du åpenbart ikke! :roll:

Men og rett og slett be folk styre unna .. *sukk* nei!

Lenke til kommentar

Nei, men det er nå min mening. Jeg liker ikke at man får alle våpen, alle fartøy, armor, og andre gadgets GRATIS. Vanligvis i ett online spill, skal man slite litt for å kunne bruke, eller i det hele tatt få tak i det beste skipet. Jeg syntes spillet var dritt rått, helt til jeg fant ut hvor lite det var å slite for. Spillte vel i ca 2 timer. :shrug:

Lenke til kommentar
V[]bster"]Nei, men det er nå min mening. Jeg liker ikke at man får alle våpen, alle fartøy, armor, og andre gadgets GRATIS. Vanligvis i ett online spill, skal man slite litt for å kunne bruke, eller i det hele tatt få tak i det beste skipet. Jeg syntes spillet var dritt rått, helt til jeg fant ut hvor lite det var å slite for. Spillte vel i ca 2 timer. :shrug:

Tror du norske soldater betaler for stridsvognene de bruker når de eventuelt går ut i krig? Nopes.

Forstår synspunktet ditt, men jeg tror det er viktig å huske at Planetside er en MMOFPS, ikke en MMORPG.

Lenke til kommentar

Å si at du får alle våpnene og kjøretøyene gratis er nå ikke helt riktig!

Får å få tak i de må du jo tjene certification points og etter de innførte et nytt exp system (som jeg framdeles klager over) så er dette langt i fra så enkelt! Spilte i 3 dager før jeg hadde nok certification points til å bære sniper rifla og assault våpen samtidig!

Men dette har vel du ikke fått med deg siden du spilte i bare 2 timer :grumpy:

Når det gjelder variasjon så skal jeg være enig, at å gjøre det samme om og om igjen blir veldig kjedelig i lengden, men det er nettopp det som er poenget. Du skal ikke gjøre det samme om og om igjen. Du er selv i stand til å velge din stil og vil du ha det gøy så har du det gøy!

Nå blir dette gresk for de som ikke har spilt planetside, but here it goes:

Siste dagen jeg spilte betaen så spilte jeg sammen med 3 squads som hadde som mål å få Dropship centeret i Cyssor til å gå neutral slik at det var mulig å ta det over uavhengig av lattice systemet. For å gjøre dette så måtte vi koordinere og planlegge dette nøye. Bare planleggingen alene var gøy da alle hadde sine egne forslag hvordan vi skulle klare dette. Når vi da tok fatt i 3 Galaxies og 3 reavere som eskorte var det hele i gang. Kontinentet var da helt i Nc(New Conglerate?) sine hender og vi var vist de eneste som dro dit for å ha det litt gøy før betaen var over.

Når vi kom dit var basen øde, da den er i midten av kontinentet og de fleste regner et angrip atmed Warpgatene. Vi tok over basen rimelig fort og sprengte generator, turrets og spawn tubes til himmels før vi fikk besøk. Stort besøk! Nc hadde vist lagt merke til hva vi drev med og de kom for å renske opp. Vi var rundt 30-35 stykker. De var en del flere.

Vi holdt basen rimelig lenge før endelig klarte å få alt "drivstoffet" til basen bort. Da var det på tide å ta en Ant run!(Det vil si å kjøre et kjøretøy til en warpgate og fylle den med "drivstoff" kalt nanite og få den tilbake til basen, fylle den opp og overleve.) Vi plasserte en ant i en galaxy som jeg tilfeldigvis kjørte og fløy av gårde. Vi hadde da 2 reavere som eskorte og alt gikk bra til vi skulle tilbake. Nc hadde fått støtte fra flere spillere og de kom tilfeldigvis fra den warpgaten vi fylte fra. Snakk om godt valg av "bensinstasjon" :oops: Vi ble så hardt beskutt at jeg lenge lurte på om vi ville klare det, men til slutt kom vi tilbake til basen som da var "litt" ille ute! Vi klarte i siste liten å fylle opp basen rett før hackingen av den var ferdig. Vi tok over basen, reparerte turretene og drev dem tilbake. Plutselig spawnet en stor del av Tr (Terran Republic) styrken i basen og i løpet av 4 timer hadde vi tatt over hele kontinentet.

Bare fordi vi tok en initiativ og en mega sjangse klarte vi å ta over et helt kontinent. Vi tjente selvfølgelig mye på dette, og på grunn av denne dåden så ble vi hele hurven invitert inn i en Outfit av grande dimensjoner :wink:

Grunnen til at jeg skrev dette var at på grunn av nytenkning og litt mot så hadde vi det alle mye morro. Vi tok en sjangse og ble belønnet for det.

Selvfølgelig kunne det gått andre veien, men noen sjangser må man ta.

Planetside blir ikke mer gøy enn man selv gjør det til! :wink:

Lenke til kommentar

akk uten jobb å planetside hekta etter betaen (vel egentelig siden første gang jeg hørte om planetside for et par år siden) ok ser mange som klager over at det er lite variasjon i spillet men bare hør på hva bamsefar sier å utviklerene vil også legge til mere i spillet etterhvert en annen ting å bemerke seg er at i spill som cs,ut osv spiller man en omgang etter omgang ofte på de samme bretene jeg for min del er drit lei det, i ps blir det noe av det samme men ETTER fighten så fortseter det du begyner ikke bare på en ny runde du går videre til neste base eller du blir å beskyter den basen du nettop har tatt.

å angående det at det er for lett å få tak i våpnene, dette har hvert fokuset til utviklerene hele tiden at det skal være FPS at man ikke skal måte spille i månedhvis får å få delta i de virkelig stor kampene, noe jeg hater i de fleste rpg spill å måtte gå gjenom ganske heftig oppstart bare for å få en lusent våpen liksom.

Lenke til kommentar

ja spilet er mere underholdene en CS der folk løper frem og tilbake på de knøtt små bretta noen som er så sjedlig at det burde vert ulåvlig.

så PlanetSide er vert penga der er man fri til å gjøre om trent hva man vil

og man slipper de knøttsmå bretta :D og det er litt flere å skyte

har vert med i kamper på opp til nesten 300 folk det er heftig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...