Gjest jhuffameg Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg har et problem. Avføringen min har blitt skikkelig rar. jeg har hatt litt smerter på siden av magen, og tenkte at det sikkert var litt treg fordøyelse ellerno. Men når jeg måtte på do idag, så var avføringen min lyysebrun/beige, og den ryr fra hverandre. Ikke tørr sånn, men den ryr fra hverandre. Hva kan det være? JEg vil virkelig ikke til legen. Er det normalt, tror dere? Lenke til kommentar
Kyrk Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Er det noe blod i avføringen? Hva mener du med ryr? Lenke til kommentar
Gjest Guest_monicaott_* Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Ryr fra hverandre. Nei, det er ikke noe blod der. Den er ikke fast, liksom. Lenke til kommentar
Kyrk Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg har et problem. Avføringen min har blitt skikkelig rar. jeg har hatt litt smerter på siden av magen, og tenkte at det sikkert var litt treg fordøyelse ellerno. Men når jeg måtte på do idag, så var avføringen min lyysebrun/beige, og den ryr fra hverandre. Ikke tørr sånn, men den ryr fra hverandre. Hva kan det være? JEg vil virkelig ikke til legen. Er det normalt, tror dere? Altså, slik jeg forstår det så har du diare. Du har litt løs mage i tilegg til at du har vondt i magen. Alle har litt sånne problemer i blant. Det er normalt. Hvis dette derimot er noe du slitter med ofte ville jeg nok tatt en tur fastlegen. Men du trenger ikke stresse. Hvis du trener mye er det lett å få løs mange. Hvis du spiser mye uregelmessige og stresser mye er det også lett å få løs mage. Jeg antar at dine problemer er normale. Men hvis du har veldige smerter, så ville jeg tatt en tur på legevakten. Du må også sjekke om du har feber. Har du feber er det noe unormalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå