person Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Nå har jeg surfet rundt og betalt masse for dritt, og jeg skjønner fortsatt minimalt :/ Jeg inrømmer nå at jeg trenger kraftig hjelp: Jeg har planer om å starte min egen nettside/diskusjonsforum med eget .org domene med skjult whois og PHP.. Jeg har lastet ned softwaren til IPB - Invision Power Board, og til og med kjøpt to domener for tull, da det viste seg at den ene siden ikke hadde skjult whois muligheter, og den andre var egentlig bare tull i det hele tatt.. Jeg kommer også til å ha ett eget forum dedikert til torrents, så dette kan også by på problemer. Hvilket webhotell bør jeg bruke?? Bør jeg bruke ett som ikke er gratis? FTP-server? Hva skal jeg gjøre?? trodde ikke d var så vanskelig å starte ett lite internett forum med .org domene.... hjelp?? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hvorfor må du absolutt skjule whois? Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hvorfor må du absolutt skjule whois? Jeg kommer også til å ha ett eget forum dedikert til torrents Gjetter på at det er relatert. Satser på en 2-poenger. Lenke til kommentar
person Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Hvorfor må du absolutt skjule whois? Jeg kommer også til å ha ett eget forum dedikert til torrents Gjetter på at det er relatert. Satser på en 2-poenger. jepp... men nå har jegtullet litt med trådene og startet to for mange, da jeg ble litt usikker på hvor jeg skulle sette den. (så dere ikke tar dette for spam) bruk den på OT-baren og hvorfor er det egentlig så rart å ikke ville ha fullt navn og adresse spredd utover hele internet?? Endret 2. oktober 2009 av person Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Bluehost.com har mulighet for og skjule WHOIS. Dette stopper vanlige dødlige fra og se WHOIS informasjonen men tenker at hvis myndigheter ønsker og vite hvem som eier domenet så finner de nok ut av det. Ang. Webhotel ville jeg nok hatt en server på et land hvor det meste er lov...DVS IKKE USA. Du kan jo kjøre en The Pirate Bay og ha servere i Sverige og satse på at det tar sin tid før disse blir raida. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 IPB koster jo penger ^^ med at du sa at du lastet ned antar jeg at du brukte torrents. Lenke til kommentar
Largie Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 namecheap.com gir deg gratis whois + SSL sertifikat, funker fin fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå