Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Søsteren min holder på med en gift mann

Gjest Guest_ts_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_ts_*

Jeg er en gutt på 20 år med en lillesøster på 18. Var, for noen dager siden, hjemmom en tur. Trengte å låne en pc og fikk låne søsteren min sin. Hun hadde glemt å logge av msn, og mens jeg satt der fikk hun melding av en fyr, jeg mente jo egentlig ikke å snoke, men ut i fra bilde hans syntes jeg han så ganske så voksen ut og jeg lurte på hvem han var. Innholdet i meldingen fikk meg til å reagere, og åpnet samtaleloggen deres. Fant ut at hun holdt på med ham, ikke bare som en dårlig spøk på nettet, men faktisk hadde møtt ham flere ganger, og holdt på med ham. Blir kvalm bare av å tenke på det.

Jeg konfronterte henne med det og hun prøvde først å snakke seg vekk fra det, men innrømte det tilslutt. Hun sa at hun virkelig hadde følelser for ham og at han hadde det for henne også. Jeg tror virkelig ikke på det ett sekund. Fyren er 32! og har kone og to små barn. Han bruker søsteren min for å få seg noe på si, og hun ser det ikke. Aner ikke hva jeg skal gjøre.. Har bare lyst å finne ut hvor han bor og slå inn trynet på ham, men søsteren min nekter å fortelle meg noe mer og aldri livet at jeg får låne pcen hennes igjen for å finne det ut. Noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre, eller har vært i en lignende situasjon? Hun kommer jo bare til å nekte fullstendig om jeg forteller det til foreldrene våre eller noe sånn. Men må uansett gjør noe, blir gal av å sitte her og ikke gjøre noen ting mens hun gjør ting hun garantert kommer til å angre på resten av livet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stygg situasjon... Søstra di lurer kona til elskeren, og barna hans også. Hun håper kanskje at hun skal ødelegge familien deres en dag? Samtidig er ikke situasjonen så ille for henne, for hun har ikke ventet på denne mannen i tjue år.

Har lest om elskerinner som har brukt hele livet sitt på å vente på en gift mann, og det høres ikke helt lurt ut... Så om hun holder på med dette et par år vil det vel ikke skade henne på lang sikt.

Men utfallet blir jo enten at forholdet tar slutt, eller at hun blir stemor for disse stakkars barna, eller at hun venter forgjeves på denne mannen hele livet.

Du kan jo spørre litt om hvilke forhåpninger hun har for framtida.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...