insolvent Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hei! Jeg er på utkikk etter isoporblokker (2 stk.) til vinterlagring av min 16 fots tunejolle. De skal være av denne typen . Jeg bor i Fredrikstad og de blir laget her, men Jackopor (produsenten) selger ikke til meg... Har hørt med Maxbo, men de har ikke... Noen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
wooldoor Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jackopor? Mener du www.Jackon.no? Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Stemmer. Ringte de og spurte, men de ville ikke selge.... Henviste meg til Byggmakker. Byggmakker hadde ikke disse til salgs da jeg ringte. Lenke til kommentar
wooldoor Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Har ikke vært noe problem å få kjøpt av de her i Kristiansand. Men vi handler mye av de der jeg jobber. Kanskje du må kjøpe via ett firma og ikke som privatperson? Prøv å bestill til jobben din. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Tror ikke det går med staten som arbeidsgiver.. Ordner seg nok! Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hei! Jeg er på utkikk etter isoporblokker (2 stk.) til vinterlagring av min 16 fots tunejolle. De skal være av denne typen . Jeg bor i Fredrikstad og de blir laget her, men Jackopor (produsenten) selger ikke til meg... Har hørt med Maxbo, men de har ikke... Noen som kan hjelpe?? Kjøpte slike blokker på byggmakker i Moss(høyden) i våres. Sjekk der. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Nice, takker! Lenke til kommentar
Golito Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 du kan også sjekke med veivesenet, eller mesta som det kansje heter..? bruker sånt til bygging av broer, og vet de har gitt bort/solgt til privatpersoner før. Lenke til kommentar
Haugsb Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Du kan og spør etter Isolitt viss dei ikkje har slike du leitar etter Blir brukt som isolasjon, er passe hardt. Pris veit eg ikkje noke om. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg mailet litt med jackon.no nå nettopp, og det viser seg at de har noe som heter "Båt 200" som passer til båten min: "Da klarer du deg med den vi kaller Båt 200. Benytt 1 foran og bak Lengde x høyde = 1000*375mm Bredde 200mm (lengderetning på båten) Prisen er kr 330,- inkl. mva" Perfect! Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Ny-Jeger Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hei! Jeg er på utkikk etter isoporblokker (2 stk.) til vinterlagring av min 16 fots tunejolle. De skal være av denne typen . Jeg bor i Fredrikstad og de blir laget her, men Jackopor (produsenten) selger ikke til meg... Har hørt med Maxbo, men de har ikke... Noen som kan hjelpe?? Hei jeg var også på jakt ette Isopor klosser. for eit par år tilbake. da jeg holdt på å bygge flyte brygge, jeg hadde også en lang undersøkelses prosess på å finne. men jeg vet at Bygger`n har isopor men det er veldig dyre. jeg va da så heldig at jeg har en båthamn til nabo så jeg fikk i fra noe de skulle skifte ut, så det er kansje en ide å spørre litt rundt om på de forskjellige båthamnene. eller dra på SIM. det er utroligt hvor mye du finner på søppel dynga. Lykke til! Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Det løste seg med "Båt 200"! Kun 330,- for 2 stk. Lenke til kommentar
lukass Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Hei! Jeg er på utkikk etter isoporblokker (2 stk.) til vinterlagring av min 16 fots tunejolle. De skal være av denne typen . Jeg bor i Fredrikstad og de blir laget her, men Jackopor (produsenten) selger ikke til meg... Har hørt med Maxbo, men de har ikke... Noen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
lukass Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Se her! Kjøpte disse blokkene hos noen som heter Småbåtlageret i Oslo. Funker veldig bra til min daycruiser på 23 fot. Fikk kappet dem til slik at jeg la to halve bak på hver side av kjølen og en hel forran. Husker ikke prisen, men var langt billigere en på Maxbo der de kun solgte plater og ikke hele blokker. Du kan ringe Småbåtlageret på telefon 93228819 Petter Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Er disse "Båt 200" blokkene prismer (90 gradere) ? Endret 7. november 2010 av martin808 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå