Sitronsaft Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg har nå endelig fått lett-mc lappen Og det føles godt. Jeg er nå på jakt etter sykkel og da vil jeg prøvekjøre litt. Tok nettopp en telefon til MC MARINE på Minde og de har ingen demonstrasjonssykler igjen i lettklassen, de er blitt solgt. Motorsykkelsesongen er jo snart over. Dette er også veldig dumt, er det i det hele tatt noen vits å kjøpe sykkel nå? Ikke mange dager med snø i Bergen, og det er vel egentlig bare snø/frost som lager virkelige problemer for en motorsyklist? Vått veigrep er det jo hele året så. Uansett, har folk tips til hvor jeg kan prøvekjøre sykler? Kan også være privatpersoner Er interessert i sykler som Honda Varadero, Cagiva Mito, Aprilia RS, alle Super Motards i 60-70 tusen kroners klassen (ny), egentlig også alle racingsykler i samme prisklasse. Og for all del, si gjerne ifra selv om det er en sykkel som ikke passer beskrivelsen. Penger er ikke en hindring, har ikke bestemt meg for om jeg skal ha ny eller brukt, det som er interessant er aksellerasjon, utseende, kjøreegenskaper, bensinforbruk, vedlikehold, verditap og kjørekomfort. Så dere som selger brukt, ikke nøl med å post her om jeg kan prøvekjøre PS: IKKE ANSE DETTE SOM ANNONSE, jeg vil vite hvor jeg kan prøvekjøre. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Tror ikke du skal være for bekymra for det med prøvekjøring.. Alle som har kjøpt sykkelen de liker, er fornøyde med kjøregenskapene. Jeg kjøpte min Cagiva Mito(solgt) i desember, ny, hadde aldri prøvd den, bare sett på den hos forhandler. Skal forøvrig selge 2010 KTM 125 EXC Champion Edition sykkelen i november/desember, for 70 lapper. Har gått ca 100 timer. Supermotard felger, SXS svane, FMF lyddemper, 320 Wave skive og mer.. garantert en av de absolutt råeste lettsyklene som er å finne i norge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå