4FrntSTL Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Kom over denne auksjonen på finn.no og tenkte selv at det var en nyttig liten greie. Er det noen her som har erfaringer med denne smarte saken her? Vurderer å kjøpe den Er greit å ha når en er på fjellet, i byen eller reiser generelt. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Her er jeg på litt vaklende grunn, men så vidt jeg har fått med meg fungerer ikke slike solcelle-ladere så veldig godt her i Norden. Store deler av året er det for dårlig tilgang på lys, og selv ikke om sommeren er solen sterk nok og panelet stort nok til å gi tilstrekkelig lading ut over litt supplering over svært lang tid. Forøvrig får du eksakt samme produkt for ~170 kroner her. Dealextreme har også gratis frakt. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Spam/off-topic er fjernet fra tråden. Vennligst holdt dere til temaet folkens. (Som vanlig skal ikke denne posten kommenteres. Send evt. en PM) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå