2ball_ Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Hei! Tenkte over at jeg har hørt ufattelig mange syke, rare og generelt sett maningsløse sangtekster. Det kan være mangt som gjør en tekst "syk". Den kan være rett ut ond, stygg, eller bare rar. Regler: -Teksten skal være med enten i form av video med tekst eller postet rett i tråden. -Tekster postet i tråden skal legges i spoiler. Mitt bidrag tror jeg vil være Dimmu Borgir - Antikrist [stormblåst]: Stig opp på min trone bleke lik Fall på kne ærbødiget foran mine føtter Ta imot mitt kalde kyss på din panne Jeg har lagt veien som fører til Helvete klar Løft deres sverd til kamp, stolte menn La massakeren begynne i dag Hogg hodet av hver kristen Og voldta deres kvinner og barn Hvert kristenkors du finner skal du vende om Hver en bygning som bærer guds navn skal brenne Hver en kristenmanns grav skal vi skjende Hver natt skal du våkne med ett skrik Og kjenne blodet som brenner dypt i deg Hver natt skal du rave som en sanseløs i gaten Og utslette hvert et tegn du ser til liv Hør min tale menneskedyr Mine ord er din fremtid Jeg er Satans legemlige gjørelse Jeg er din herre Jeg er ondskapen Jeg er antikrist Om det er noe som burde forandres på så må du bare skrike ut. Evt. skrive det her i tråden eller sende meg en PM slik at jeg kan gjøre noe med det Edit: Ser at teksten jeg har postet ikke er 100% rett, men det får så være.. Endret 2. oktober 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Cannibal Corpse, butchered at birth og hammer smashed face. Dog er alle Cannibal Corpse tekstene ekstremt forstyrrende. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Cannibal Corpse, butchered at birth og hammer smashed face. Dog er alle Cannibal Corpse tekstene ekstremt forstyrrende. +1 Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Pssst: Få med teksten. Er ikke alle som har hørt det og dermed ikke vet hva du snakker om. Endret 2. oktober 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Her er Cannibal Corpse sangene jeg har nevnt over. Butchered at Birth: Birth is always painful, Decaying in the womb trapped within this body A bleeding human tomb gutted bitch lies dead emptied of the child chewing on the cords its life line to this world afterbirth is flowing The stench is overwhelming My body, growing stronger, my pain turns to torture Severing its bloodline A butchered infant carcass Meat from the unborn, the freshest kills Chopped up children bathing in blood Contoured and festering I rot in disgust Re-generation of my body Mother ripped apart Smashing in her face My knife cutting holes, fucking her remains Esophogus carved out Crushing cartilage Bile oozing from punctures in your liver Riping meat within Chewing in intestine Bladder spurting urine, sight of defecation now grow infection The child ripped to shreads Drinking its excretions Zombification ejaculation over mutilation On the Mothers body hacked into pieces The sludges from my cock gives her life once again Sewing the remains of the child deep within her Reborn through evil My torture known throughout Hell Heed to his calling, the demons await my next kill Carnage is my fetish Body cavities scraped of guts Brains seeping from cracks as my axe continues to hack Hammer Smashed Face: There's something inside me It's, it's coming out I feel like killing you Let loose the anger, held back too long My blood runs cold Through my anatomy, dwells another being Rooted in my cortex, a servant to its bidding Brutality now becomes my appetite Violence is now a way of life The sledge my tool to torture As it pounds down on your forehead Eyes bulging from their sockets With every swing of my mallet I smash your fucking head in, until brains seep in through the cracks, blood does leak distorted beauty, catastrophe Steaming slop, splattered all over me Lifeless body, slouching dead lecherous abcess, where you once had a head Avoiding the prophecy of my new found lust You will never live again, soon your life will end I'll see you die at my feet, eternally I smash your face facial bones collapse as I crack your skull in half Crushing, cranial, contents Draining the snot, I rip out the eyes Squeezing them in my hands nerves are incised Peeling the flesh off the bottom of my weapon Involuntarily pulpifying facial regions Suffer, and then you die Torture, pulverized At one with my sixth sense, I feel free To kill as I please, no one can stop me Created to kill, the carnage continues Violently reshaping human facial tissue Brutality becomes my appetite Violence is now a way of life The sledge my tool to torture As it pounds down on your forehead Endret 2. oktober 2009 av Cpt Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Synes ikke akkurat teksten på Antikrist er blant de sykeste akkurat. Mye BM som har langt mørkere og sykere tekster! Anyways, Cannibal Corpse har syke tekster ja Virgins are my victims Their tight interiors I explore Sharpened utensils of torture Now inserted inside of her Sex organs extracted for eating On her liver I am gnawing Forbidden lust for guts Ripped from her cunt Tears of blood cry down her thigh I ram my fist inside her hole From her crotch piss now flows Rectum filled with shit I fucked her emptied body Until she became stiff Og Torsofuck, haha.. jeg og en kompis kom over dette på Youtube, har aldri ledd så fælt av en tekst før! :!: Torsofuck - Raped By Elephants I was visiting in africa two months ago My goal was to see all those wild animals Most excited I was when I came close to elephants They were so big and somehow so scary Something happened when I snapped a picture Three elephants surrounded me One of them ripped off all my clothes Second elephant came on me and started to spread my buttocks With its huge trunk I screamed in agony when I felt it started to shove up my ass Third elephant forced me to take its giant cock in my mouth I sucked like a whore while I was assfucked by elephant trunk After all it wasnt too bad at all It took only about ten minutes and cock in my mouth started to cum Extremely huge load of elephant sperm filled my throat and Spurted allover my face I was completely fucked up, but elephants had one more thing to do All three of them huffed and puffed shits on me Then they left me alone with my ripped asshole I'll never go to Africa again Endret 2. oktober 2009 av Shocklez Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Synes ikke akkurat teksten på Antikrist er blant de sykeste akkurat. Mye BM som har langt mørkere og sykere tekster! Hehe, I know Men var det jeg kom på i farten. Det I mine øyne kan en syk teks bare være en tekst som bare er rar. Sånn helt raskt kan Lilly Allen - Fuck You(Very Much), til de som har hørt den, være et eksempel på en "syk" Tekst. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Trenger ikke mye kreativitet å skrive slike tekster, handler bare om å være ekstrem nok. Min favoritt må være Bobby Brown av Frank Zappa. Hey there, people, Im bobby brownThey say Im the cutest boy in town My car is fast, my teeth is shiney I tell all the girls they can kiss my heinie Here I am at a famous school Im dressin sharp n im Actin cool I got a cheerleader here wants to help with my paper Let her do all the work n maybe later Ill rape her Oh God I am the american dream I do not think Im too extreme An Im a handsome sonofabitch Im gonna get a good job n be real rich (get a good Get a good Get a good Get a good job) Womens liberation Came creepin across the nation I tell you people I was not ready When I fucked this dyke by the name of freddie She made a little speech then, Aw, she tried to make me say when She had my balls in a vice, but she left the dick I guess its still hooked on, but now it shoots too quick Oh God I am the american dream But now I smell like vaseline An Im a miserable sonofabitch Am I a boy or a lady...i dont know which (I wonder wonder Wonder wonder) So I went out n bought me a leisure suit I jingle my change, but Im still kinda cute Got a job doin radio promo An none of the jocks can even tell Im a homo Eventually me n a friend Sorta drifted along into s&m I can take about an hour on the tower of power long as I gets a little golden shower Oh God I am the american dream With a spindle up my butt till it makes me scream An Ill do anything to get ahead I lay awake nights sayin, thank you, fred! Oh god, oh god, Im so fantastic! Thanks to freddie, Im a sexual spastic And my name is bobby brown Watch me now, Im goin down, And my name is bobby brown Watch me now, Im goin down, etc. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Ahhh, Bobby Brown ja! Sykt bra sang. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Dette er vel ikke av de sykeste en finner, men den kan jo sjokkere litt hvis den vises til de rette folk Da den kristne satte livet til av Dimmu Borgir Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Min sjel den glødetOg mitt sinn det lengtet Etter å få fatt i en kristen jævel I det kalde mørket jeg ventet med vinden Det ulte som besatt av fanden Jeg ventet Åh, som jeg ventet Tiden virket som evig Men endelig fikk jeg øye på stakkar'n Jeg hevet min knyttede neve Og skrek Svake kristne, Du skal dø i natt! Jeg skal flerre din sjel i to! Du skal føle makten jeg har fått av mørket! Din tid er omme! Også din tro! Også din tro Be om nåde du stakkars faen Og min latter skal atter runge Høyt i nattens kulde Der frosten fryser din siste Tåre Svake kristne! Du døde i natt! Med et kraftig hugg tok jeg din skalle! Du fikk føle makten jeg har fått av mørket! Endelig kjenner du Dødsriket kalle! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Må si meg enig i de som nevner Cannibal Corpse her, skal endel til å toppe dem. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Må si meg enig i de som nevner Cannibal Corpse her, skal endel til å toppe dem. Hehe.. Ja. Man lager ikke Hip-Hop av de tekstene :!: Lenke til kommentar
afdsgdfsghrede Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Oral bee - Penis abdullah er en av de desidert mest syke tekster jeg har hørt (i hvertfall innen norsk musikk) http://www.youtube.com/watch?v=o6HMvDA7R5g Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Har jo Silencer som har rimelig syke tekster, vokalen er ganske spesiell den også. Se filmen hos Youtube Tekst: Rip My Throat, Drink My Blood, Strangle Me, Drown Me, Give Me Vain And Give Me Pain, Knives Running Through Me, Oh, Master Of Wounds - Cut Me Chase Me, Waste Me, Leave Me In Your Arms Cold Hands, Fingers Like Razors, Break My Neck, Put Out My Light, Crush My Hope, Rape My Life Cut Me, Hurt Me, Cut Me, Hurt Me... Cut Me, Cut Me, Cut Me, Cut Me, Take My Life, Kill Me And Kill Me (and...) I Am What You Deserve, Death Do Me Submerge Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Må si meg enig i de som nevner Cannibal Corpse her, skal endel til å toppe dem. Hehe.. Ja. Man lager ikke Hip-Hop av de tekstene :!: Hva mener du med det? Vil ha meg frabedt noen form for diskriminering av Hip Hop, da det meste er rimelig bra, bare man viker fra alt mainstream. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Se filmen hos Youtube Tekst: I've had one desire since I was born To see my body ripped and torn To see my flesh devoured before my eyes Only for you , I volunteer as a human sacrifice [Chorus] Carve me up, slice me apart Suck my guts and lick my heart Chop me up, I like to be hurt Drink my marrow and blood for dessert EATEN... My one desire, my only wish is to be- EATEN... The longer I live the more I'm dying to feel the pain EATEN... I would do anything to be- EATEN... My one desire, my only wish is to be- EATEN... I finally found you, my personal slaughter As an appetizer,I let you taste my daughter Call me sick but this is what I need My only purpose here is for you to feed [Chorus] Carve me up, slice me apart Suck my guts and lick my heart Chop me up, I like to be hurt Drink my marrow and blood for dessert EATEN... My one desire, my only wish is to be- EATEN... The longer I live the more I'm dying to feel the pain EATEN... I would do anything to be- EATEN... My one desire, my only wish is to be- EATEN... Desecrate me Tear me limb from limb Eviscerate me Chew me to death EATEN... My one desire, my only wish is to be- EATEN... The longer I live the more I'm dying to feel the pain EATEN... I would do anything to be- EATEN... My one desire, my only wish is to be- EATEN... Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Må si meg enig i de som nevner Cannibal Corpse her, skal endel til å toppe dem. Hehe.. Ja. Man lager ikke Hip-Hop av de tekstene :!: Hva mener du med det? Vil ha meg frabedt noen form for diskriminering av Hip Hop, da det meste er rimelig bra, bare man viker fra alt mainstream. Mener bare at da vil det komme tydlig frem hva som blir sunget og alle vil kune høre hva som sies. For ikke å snakke om hvor mange ungdommer som ører på sjangeren. Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Skitsystem - Blodskam Du sa att jag ville, att alla barn vill, jag minns det så jävla väl Du fläkte upp mig, blodet rann varmt mellan benen och i min själ Du kallade mig slyna, du kallade mig hora, du hotade att ta mitt liv Tvingade mig att be om mera än dina skitiga fingrar i mitt underliv Blodskam Ärren från kniven smyckar min kropp Blodskam Ärren från kniven smyckar min kropp Hur kunde du pappa, din egen dotter, ditt eget kött och blod Din kalla skugga omslöt mig när jag på bara knän framför dig stod Jag slutade äta, jag spydde din sperma, jag kissa och bajsade blod Men älskade pappa, jag lovar dig heligt, jag yppade aldrig ett ord Blodskam Ärren från kniven smyckar min kropp Blodskam Ärren från kniven smyckar min kropp Du sa att jag ville, att alla barn vill, jag minns det så jävla väl Du fläkte upp mig, blodet rann varmt mellan benen och i min själ Du kallade mig slyna, du kallade mig hora, du hotade att ta mitt liv Tvingade mig att be om mera än dina skitiga fingrar i mitt underliv Blodskam Ärren från kniven smyckar min kropp Blodskam Ärren från kniven smyckar min kropp -------------------------------------------------- Skitsystem - Apokalypsens Svarta Anglar Ännu en dag, ännu ett slag, i betongens krävande skugga Ett bloddränkt kaos sprider sig i ekot av maskineriets kuggar Ropen på hjälp och värdighet dränks av dödens vingslag En maktlös kamp på altaret mot klockans sista slag Här ska ingen som fötts få leva - Här finns ingen framtid Här ska ingen som dött få minnas - Här finns ingen framtid Blasfemiska tankar, orena tankar, ett elitiskt tänkande En sekund av glädje blir en evighet av smärta Det sista leendet släcks i takt med hoppet Mina ögon stirrar i skräck på den sista kulan i loppet Synes tekstene til CC er bare hjernedøde og ikke så mye å skrive hjem om. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Pig Destroyer- Body Scout My skin has atrophied. It has been so long since the last touch. The maggots play their dead instruments for me. Devour in the key of E. Like a symphony of throats and piano wire. Like explosions in space and prostitutes of fire. Det er på grensen til det latterlige. Lenke til kommentar
person Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Se filmen hos Youtube Endret 2. oktober 2009 av person Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå