EinarEriksen Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Post- og teletilsynet pålegger operatørene om å informere om hvor lang tid det tar å få svar hos kundeservice. Les mer Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Trodde de fleste hadde dette? Hos Telenor får jeg værtfall beskjed i forkant hvor lang tid de forventer. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Jeg og, men de har sagt 20 minutter hver gang, og det har aldri stemt. Endret: Forrige gang jeg ringte telenor tok det 59:46 til jeg fikk svar. Endret 2. oktober 2009 av Matsemann Lenke til kommentar
the_Enlightened Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 De har det hos lånekassen og der var det over 12 minutter i dag. De verste i klassen er fjellinjen, men de har callback funksjon. Når jeg har ringt så har jeg vært nummer 56, 73 og 84 i køen!!! De ringer vanligvis tilbake i løpet av 90-180 minutter... Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 En annen ting jeg lurer litt på angående dette feltet er: Jeg har opplevd at opperatører kun opplyser med nummber til kundeservice og ingen mail eller noen annen form for rapporteringsmulighet. Dette er forsåvidt greit, bare at dette nummeret ofte koster ganske mye å ringe til. Jeg har f.eks hatt problem med bredbåndet 3 ganger i forige måned, linjebrudd og signalproblemer. På min mobilfaktura denne måneden må jeg da ut med 127kr for mine minutter med kundeservice. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hehe, ofte har jeg ikke lyst til å høre det en gang. For en stund siden ventet jeg over en time hos Telenor kundeservice, før jeg bare gav opp. D: Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Dere må være uheldige Jeg bruker å ringe enten tidlig eller sent på dagen, å da går det rimelig kjapt. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Telenor er håpløs å ringe vist di ikke ringer tidlig morra. Noen kan du faktisk ringe til gratis,sjekk gulesider.no. Feks. Nextgentel http://www.gulesider.no/gs/categoryList.c?q=nextgentel# Trykk ring gratis og legg inn nr. Endret 3. oktober 2009 av taz Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 En annen ting jeg lurer litt på angående dette feltet er:Jeg har opplevd at opperatører kun opplyser med nummber til kundeservice og ingen mail eller noen annen form for rapporteringsmulighet. Dette er forsåvidt greit, bare at dette nummeret ofte koster ganske mye å ringe til. Jeg har f.eks hatt problem med bredbåndet 3 ganger i forige måned, linjebrudd og signalproblemer. På min mobilfaktura denne måneden må jeg da ut med 127kr for mine minutter med kundeservice. "Hvis du får problemer med nettlinjen kan du sende oss en e-post" Noe klinger ikke bra i den setningen der... Lenke til kommentar
Cubesmith Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Moobi har drevet med dette en god stund. http://www.moobi.no/maindesign.asp?aid=21118&gid=9858 Selv sitter jeg i sentralbord og har en svartid på rundt 30-40 sekunder, og rundt 200-250 samtaler per dag. (Kun 1 telefon). I praksis venter de fleste rundt 7-15 sekunder, og noen trekker opp med opp til 5 minutter ventetid. (Jeg jobber ikke hos operatør for telefon eller mobil) Endret 5. oktober 2009 av biudhveh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg