Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hei Jeg har nylig gått til innkjøp av en iPhone 3GS. Jeg har før dette hatt mobiltelefon med Windows Mobile og et av favorittprogrammene mine der var en filbehandler som kunne browse LANet mitt. Jeg kunne lett gå inn på et share på filserveren min og laste ned musikk eller andre ting mens jeg satt i godstolen nede i stua akkurat som man kan med en PC. Problemet er at jeg klarer ikke finne noe lignende til iPhone. Er det noen som vet om en applikasjon som vil gjøre akkurat det jeg har beskrevet ovenfor? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Innlasting av musikk, film, bilder osv kan du i utgangspunktet kun gjøre via iTunes. Jailbreaking kan hjelpe deg, men det får man vel ikke gjort på 3GS ennå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Det er forsåvidt greit at jeg kan sitte ved PCen, koble til en ledning og få tilgang til å overføre musikk osv. men det er ikke helt det jeg mente. Jeg vil sitte i stuen min og starte en app som kan browse hele nettverket mitt på samme måte som man kan på en PC via WLANet mitt. Jeg vil ha et sted i den appen jeg kan lagre nettverksstasjoner, skrive \\filserver\musikk osv. hvis du skjønner. Lenke til kommentar
larseko Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Han skjønte nok hva du mente. Du kan dessverre ikke gjøre de tingene med en ikke-jailbreaket iPhone. Om du kan det med en jailbreaket iPhone vet jeg ikke, men det er ikke helt usannsynlig. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeppda, jeg forstår hva du mener. Uten å jailbreake telefonen kan du ikke gjøre det du ønsker. 3GS kan ikke jailbreakes. Svaret er altså at du ikke kan browse maskiner i nettet fra iPhone 3GS. Lenke til kommentar
Blowbob Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Innlasting av musikk, film, bilder osv kan du i utgangspunktet kun gjøre via iTunes. Jailbreaking kan hjelpe deg, men det får man vel ikke gjort på 3GS ennå. Det finnes en jailbreak til 3GS, men den kan ikke unlockes enda. Vet ikke om jeg har lov til å oppgi info om et jailbreak program, men jeg gjør det alikevel. Sku det ikke være lov, så kan en moderator bare fjerne linken jeg legger ved. http://ipod1.no/forum/viewtopic.php?t=223693 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå