Litraphy Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 En siste ting er at jeg har merket at flere og flere spill kommer til xbox og ps2, men ikke gamecube. Det minner meg litt om slik det var med n64... Hvor får den informasjonen fra? De fleste store spilla kommer til alle konsollene. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Gc ruler er tidenes spill konsoll spør du meg. Xbox er en multimedia konsoll, det er noe helt annet. Gc Ibm Powerpc samme som MAC cpu Radeom skjermkort super tv kvalitet og grafikk Kuleste tittlene, klassikere Digge kontroller Liten og tøff Xbox Microsoft Svær kontroll bra minne løsning Voldsom stor konsoll Nvidia dårlig tv ut kvalitet Dette er min mening men alt relativt må bare si: Under tv-n min er alt det "teknologiske" som må være under en tv: Xboxen, Videoen og dvd-en. De tar all plassen. En gamecube ville jeg ikke fått plass til der, siden den er for høy. Så kanskje gamecuben er mindre, men xbox har en smartere størrelse... så hater jeg at kabelen til gamecube kontrollern er så kort, må jo nesten sitte helt inntil tv-n for å spille, i motsetning til xboxen sin genialt lange kabel... Metroid Prime kunne kanskje vært et veldig bra spill med en god co-op funksjon... Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Metroid Prime er et veldig bra spill UTEN CoOp funksjon.. selvom du ikke likte det... Det er sånt de kan eksprimentere med på en evt. 2er. Når det gjelder ledningene til Xboxen har de en sånn "autokrøll" funksjon som er jævlig irriterende. Korte kabler har GC kontrollene kanskje.. men hvis du setter pris på spill og sitter et stykke unna TVen burde du klarte å sponset på deg en Wavebird. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Jepp, helt enig med Quaker... Wavebird er nesten uansett et must for gamecubere, den er helt utrolig digg å spille med. Lenke til kommentar
banzay Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 begyner og tvile på nintendo etter mange års trofasthet. spiller mest på pc-en nå da den har det beste utvalget av spill en noen konsoll Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Når det gjelder ledningene til Xboxen har de en sånn "autokrøll" funksjon som er sinnsvakt irriterende. øh, nei.. det har de ikke. de er rette og fine. jeg tror du har en "autokrøll"-funksjon, jeg.. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Eneste problemet med Xbox er spilla, de ligner for mye på pc-spill. Jeg vil heller game fps-spill på pc'n, og sports-spill (snowboard, fotball, bilkjøring) interesserer meg midt i ræva. Jeg hevder at de fleste av nintendo-exclusive spilla er preget av stor fantasi, noe som fantasiløse folk avfeier som barnslig, og det irriterer meg litt. En annen ting som irriterer meg er at beinharde ps2-fanboys maser om det overlegne spill-utvalget til ps2, og glemmer at det er bare 10% av de som er verdt å spille. Det er jo 4 millioner produsenter som pøser ut identiske spill til den gamle sliteren jo. (Men Castlevania:Lament of innocence kommer til høsten for ps2, god stemning!) Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 . En annen ting som irriterer meg er at beinharde ps2-fanboys maser om det overlegne spill-utvalget til ps2, og glemmer at det er bare 10% av de som er verdt å spille. Det er jo 4 millioner produsenter som pøser ut identiske spill til den gamle sliteren jo. (Men Castlevania:Lament of innocence kommer til høsten for ps2, god stemning!) helt enig... føler at xbox får verdige "xclusive" spill om ikke så altfor lenge men en ting; multiplattform spill er jo veldig hindret pga at gamecube kontrollern har så få knapper... Lenke til kommentar
ponduz Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Kjøpte meg gamecube med metroid prime etter at alle sa at Det var grunn nok til å kjøpe Gamecube, har prøvd det et par timer, men likte det ikke i det hele tatt, "hold R to lock onto enemien and then shoot" = latterlig. Skal gi Gamecube en sjanse til, skal kjøpe Zelda, men om det feiler, skal jeg aldri svike min kjære xbox igjen... Hold R to lock onto enemies? Har du spilla det LITE eller. Kjøp deg pc om du ikke liker auto-aim-funksjonen til Samus. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Kjøpte meg gamecube med metroid prime etter at alle sa at Det var grunn nok til å kjøpe Gamecube, har prøvd det et par timer, men likte det ikke i det hele tatt, "hold R to lock onto enemien and then shoot" = latterlig. Skal gi Gamecube en sjanse til, skal kjøpe Zelda, men om det feiler, skal jeg aldri svike min kjære xbox igjen... Hold R to lock onto enemies? Har du spilla det LITE eller. Kjøp deg pc om du ikke liker auto-aim-funksjonen til Samus. har spilt en god del timer nå... og nei, jeg liker ikke auto-aim funksjonen, får klaustrofobi av mangelen på frihet. Lenke til kommentar
ponduz Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 har spilt en god del timer nå... og nei, jeg liker ikke auto-aim funksjonen, får klaustrofobi av mangelen på frihet. Hva med å ikke bruke "L", men å sikte med "R"? Ingen tvinger deg til å bruke auto-aim.. det gjør jo hele greia litt enklere, men det er jo greit i og med at det er implementert i visiret til Samus Aran. Bruker manuell sikting mange ganger selv når jeg plaffer sund sap-sacker og roter rundt i all min fortvilelse... Men du kan ikke klage på at det er auto-aim i og med at det er et konsollspill. Hadde det vært mus og tastatur med, ville jeg ikke brukt det. Klager du over slik; kjøp deg pc! eller hold deg til boksen. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Har en fult brukbar pc thank you very much dessuten spiller jeg heller halo da, ingen auto-aim der Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Nå kan liksom ikke MP og Halo, som er to ganske forskjellige spill.. bortsett fra at de ser fra et FPS perspektiv til tider... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Nå kan liksom ikke MP og Halo, som er to ganske forskjellige spill.. bortsett fra at de ser fra et FPS perspektiv til tider... nå kan liksom ikke ka? Sammenligne? I mange andmeldelser jeg ser av MP, så begynner de med :" dette er så mye bedre enn Halo" Lenke til kommentar
ponduz Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Han mente sikkert sammenlikne ja. Det er sant at det er to forskjellige spill, men du kan jo ikke klandre auto-aim-funksjonen i spillet. Du kan jo ikke se bort fra at både halo og metroid prime er to gode spill, men hver sin smak vettu. Tviler på at noe TVINGER deg til å spille MP. Du kan jo bruke den fullt brukbare pc'en din til å spille spill på UTEN autoaim. Og er det for lett med autoaim kan du jo alltids bare runde det (for deretter å spille på hard). Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Det er både fett og interessant å se hvordan Zelda har fått reklameplass på Norske TV-kanaler mens stort sett ingen X-box spill blir reklamert for. Særlig reklamen for Zelda fikk meg til å skjønne at jeg må ha den boksen før eller siden. @ Spiffen: Konge sig! Lenke til kommentar
ponduz Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Det er både fett og interessant å se hvordan Zelda har fått reklameplass på Norske TV-kanaler mens stort sett ingen X-box spill blir reklamert for. Særlig reklamen for Zelda fikk meg til å skjønne at jeg må ha den boksen før eller siden. @ Spiffen: Konge sig! Løp og kjøp! Som topic spør, og jeg svarer: Ingen tvil! Den er verd penga! Cube me! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 GameCube er for unger etter min mening. Men viss du er en stooooooor fan av nintendo spil så kankje... (btw. MS har planer om å kjøpe opp noen som har lagd noen av klassikerene til nintendo) Eg anbefaler xbox: De gamle xbox'ene har stor kontrol, denne passer akkurat PERFEKT i hånden eneste grunnen til at dere klager er not at dere er vant til japanske mini kontroller.(Japanere har mindre hender enn oss) MEN viss du absolutt ikke liker denne så skaff deg en Controller S, den er omtreng like stor som ps2 kontroleren. Xbox har god grafikk, den har faktisk det beste som er på markedet. Grafikk prossesoren til xbox er like kraftig som hovedprossesoren til PS2!! Foruløpig så har ikke spillene til xbox så ekstremt god grafikk(kankje et hakk bedre enn PS2 eller like bra), Men dette kommer til å bli bra. (HALO2 *sikle* *sikle*) Dessuten har xbox hardisk så man slepper disse dumme minne brikene, og dessuten så opner dette for nye muligheter. Skaff deg XBOX, du blir IKKE skuffet! btw. Viss man chipper(FYYY!!!) xbox så får man muligheter til å gjøre mange stilige ting! (ikke bare den ulovlige pirat kopieringen...) Lenke til kommentar
H4ck3r Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Underlord skrev på første side at X-Box hadde stor kontroll. Du tror kanskje ikke den er DEILIG og holde i? Det er sykt digg, sitte og spille Halo med så digg kontroll hihi, det er snadders. Men GC er bra den og. ett + at den er så liten. Du kan jo ta den med på flyet med minitv til så kan du sitte og spille Meteor Prime.. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Underlord skrev på første side at X-Box hadde stor kontroll. Du tror kanskje ikke den er DEILIG og holde i? Det er sykt digg, sitte og spille Halo med så digg kontroll hihi, det er snadders. Men GC er bra den og. ett + at den er så liten. Du kan jo ta den med på flyet med minitv til så kan du sitte og spille Meteor Prime.. Når kom verdensrommet inn i bildet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå