neocore Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Underlor : hvis GC er tidenes konsoll er er du tidenes idiot ! Sier at GameCube specs er bedre enn Xbox, Kjære Xboxen min knuser GC i specs og spill, sett på E3 Xbox spillene som kommer ? Noen få :: Doom 3, Fable, Brute Force, Enter The Matrix (best på Xbox), True Crime, Halo, Starcraft Ghost, XIII bare for å nevne noen få Lenke til kommentar
santaclaw Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 hmmm... Jeg skal kjøpe gamcube og Zelda når jeg reiser til sverige om et par dager. Zelda til nintendo 64 var kjempe rått.... Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Men med PS2 får man jo dvd spiller og Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Gc ruler er tidenes spill konsoll spør du meg. Xbox er en multimedia konsoll, det er noe helt annet. Gc Ibm Powerpc samme som MAC cpu Radeom skjermkort super tv kvalitet og grafikk Kuleste tittlene, klassikere Digge kontroller Liten og tøff Xbox Microsoft Svær kontroll bra minne løsning Voldsom stor konsoll Nvidia dårlig tv ut kvalitet Dette er min mening men alt relativt X-box bråker som pokker bortkasta å kjøpe xbox som nevnt over Microsoft er en stor nok grunn i seg selv og det fleste spill som kommer til xbox kommer til PC eller en annen form for consol Nintendo har bedere typer spill som mario , zelda når noen sier Store titler som doom3 osv er bare for de Microsoft ikke klarer å lage dem selv så dem kjøper ut alt av store titler så de skal se så fantastike ut ..noe dem ikke er Lenke til kommentar
neocore Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Det er for mange GameCube-infiserte sjeler her, gidder ikke å diskutere teite ting engang. Så du sier at Nintendo lager ALLE spillene (eller bare de beste) selv altså ?? Har du hørt om Microsoft Game Studios og sett spillene de har utgitt ?? Plattform spillene på Xbox er jo 10000 ganger gøyere med bedre grafikk til tusen og mye høyere innlevelsesfaktor som gjør unger enda mer glade (sier det fordi GC er kidplay), Mario ser ut som om han har blitt porta over fra SNES på GameCube. Tull at Xbox bråker, hører den nesten ikke, ihvertfall ikke min som er chippa Og sier du at Mario / Zelda er bedre enn f.eks Halo ol. er du bare teit. Zelda er teit. Zelda suger. Han heter Link, så hvorfor heter spillet Zelda, hun har jo ikke noe særlig sammenheng i alle spillene. Gå hjem dere arrogante tolv-åringer og ønsk dere enn Xbox til jul ! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Det er for mange GameCube-infiserte sjeler her, gidder ikke å diskutere teite ting engang. Så du sier at Nintendo lager ALLE spillene (eller bare de beste) selv altså ?? Har du hørt om Microsoft Game Studios og sett spillene de har utgitt ?? Plattform spillene på Xbox er jo 10000 ganger gøyere med bedre grafikk til tusen og mye høyere innlevelsesfaktor som gjør unger enda mer glade (sier det fordi GC er kidplay), Mario ser ut som om han har blitt porta over fra SNES på GameCube. Tull at Xbox bråker, hører den nesten ikke, ihvertfall ikke min som er chippa Og sier du at Mario / Zelda er bedre enn f.eks Halo ol. er du bare teit. Zelda er teit. Zelda suger. Han heter Link, så hvorfor heter spillet Zelda, hun har jo ikke noe særlig sammenheng i alle spillene. Gå hjem dere arrogante tolv-åringer og ønsk dere enn Xbox til jul ! dette må vel kunne kalles smått ukritisk...? spillet heter forresten "legend of zelda"... Lenke til kommentar
neocore Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Også er PlayStation2 en milliard ganger tøffere en GameCube, begynte å le når Shigeru Miyamoto sa på E3 : MARIO SKYTER IKKE HORER Nei hva faaaen gjør han ? Klager på Vice City pga volden, også når GC ble gitt ut (quote miyamoto : GameCube iz a consol' for adults and youngstr's. With games like Resident Evil +noe anna bull) Lenke til kommentar
neocore Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Jay|-|eM ; sorry, vet Legend Of Zelda, har runda alle fram til Majoras Mask, liker egentlig også Wind Waker, sa det for at folk skulle skjønne det ironisk, men men Lenke til kommentar
neocore Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=156 Lenke til kommentar
neocore Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=156 Lenke til kommentar
neocore Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Nei ååå shitt, jeg beklager SÅÅÅÅ mye for det som kom, PCen min låste seg litt også trykka jeg på OK når jeg skulle poste, men det skjedde ikke noe, beklager såå meget, kan en MODERATOR fjerne de trådene ?? Beklager :oops: :oops: Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Sitter du på treg linje neocore? Ett tips, det går ikke fortere selv om du trykker flere ganger :wink: Lenke til kommentar
neocore Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Heh, nei sitter ikke på treg linje (4mbps NGT), men Opera har en liten tendens til å kræsje PCen min En gamecube er vel mer stabil :smile: Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Jeg kjøpte gamecube på ram og rom for en uke siden, jeg kjøpte metroid prime bundle'en og et minnekort, i tillegg sa fyren i butikken at jeg kunne få zelda wind waker med på kjøpet for 300kr ekstra! Jeg ble egentlig litt skuffet over metroid prime, det var liksom ikke så bra som jeg trodde. Men når det er sagt så synes jeg fortsatt at spillet er veldig bra, bare ikke så bra som jeg fikk inntrykk av fra alle reviews'ene. Noe som jeg synes er utrolig irriterende er at det ikke går ann å save når du vil, du må enten gå tilbake der du lagret sist, eller så må du ta "sjansen" på at du finner en ny save plass før du dør. Feks. hvis man kommer til en boss, og man taper, så må man gjøre alt om igjen fra der du lagret sist (det kan være mye!). Men alt i alt synes jeg dette spillet er topp. Zelda wind waker er jeg kjempe fornøyd med, ihvertfall med tanken på at jeg fikk limited edition utgaven for bare 300kr! Dette må være det spillet jeg synes er best av de to. Så ja, gamecuben er verdt pengene, men xbox er fortsatt helt klart favoritt konsollen min. (INGENTING slår xbox live! ) En siste ting er at jeg har merket at flere og flere spill kommer til xbox og ps2, men ikke gamecube. Det minner meg litt om slik det var med n64... Du blir forresten overrasket over hvor liten gamecuben er.. :smile: Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Dennis88.. Grunnen til at du ikke kan lagre hvor som helst er at spillet er basert på utforsking..dermed..finne savestations og missilestations også... Har du spilt Super Metroid? Samme systemet der.. Kanskje er det kjipt å måtte løpe gjennom samme stedene igjen, men dette med at du må finne disse i tillegg til alt det andre gir det enda mer utforskningspreg.. Har selv spilt igjennom nesten hele Metroid Prime og gjennomført Super Metroid mange ganger.. Spill videre du.. Det blir bedre og bedre... Lenke til kommentar
santaclaw Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 Men med PS2 får man jo dvd spiller og har PS2.. Noen skrev at de ble skuffet over Metroid, har ikke prøvd det men det fikk go karakter over alt nesten. Metroid til Nintendo var kjempe digg. Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Metroid Prime er utvilsomt et spill..som er fra øverste hylle og et bedre spill en Zelda er det også... selvom jeg likte Zelda best.. Men Metroid Prime og Zelda Wind Waker er noen av de bedre spillene jeg har spilt. Når det er sagt er det ikke uten grunn at samtlige spille medier har gitt Metroid Prime Game of The Year prisen... og at det liger på 2. plass på tidenes mest posetivt omtalte spill. Fordi om noe individer her ikke liker det vil det ikke si at det er et dritt spill... forekempel så falt ikke Splinter Cell helt i smak hos meg... Men jeg vet at ikke det er noe dritt spill fordi om jeg kanskje ikke liker det så godt. Sikker på at 80% av de som ikke liker det har spilt det en halvtime, eller sett på en kamerat spille eller testet en demo i butikken.. det holder ikke for å dømme et spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå