santaclaw Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Er det verd å kjøpe gamecube bare på grunn av metroid, zelda og resident evil? Kommer det ut flere spill til den som kan være bra? Lenke til kommentar
Zarato Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Sitter og spiller Zelda nå og det spillet er god nok grunn alene. GÅ OG KJØP NÅ! Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Utvilsomt verdt vær eneste krone min venn. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 jepp, og det øser ut masse bra spill i år også, sjekk www.nintendo.no Lenke til kommentar
hingsten Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 fyfaen, berre zelda er verdt dei pengene du kjper ein gamecube for.. me 2 wants GC Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Selvfølgelig... Jeg elsker min GC Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Selvfølgelig... Jeg elsker min GC Lenke til kommentar
YBD Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Den er absolutt verdt pengene. Super Mario Sunshine bør også nevnes; likte du Mario 64 så liker du nok det også. I år kommer bl.a. F-Zero GX og Mario Kart: Double Dash, to spill å glede seg til. Ellers er det et nytt Mario-spill under utvikling som skal være mer nyskapende enn Super Mario Sunshine. Men som andre sier - Zelda er god nok grunn alene! Er du rask så får du med bonusdisken. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Kjøpte meg gamecube med metroid prime etter at alle sa at Det var grunn nok til å kjøpe Gamecube, har prøvd det et par timer, men likte det ikke i det hele tatt, "hold R to lock onto enemien and then shoot" = latterlig. Skal gi Gamecube en sjanse til, skal kjøpe Zelda, men om det feiler, skal jeg aldri svike min kjære xbox igjen... Lenke til kommentar
Laman Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Kjøp konsoll etter spillene som du liker. Zelda er det ene spillet til gamecube som intresserer meg. Men Xbox har jo mange giga-spill som Halo og splinter cell. Splinter Cell : Shadow strike kommer til vinteren bare for å nevne det....Og nå kommer jo Halo2, Doom3! :smile: (bare til Xbox) Til Gamecube vet jeg ikke om noen kule spill som kommer.... Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Til Gamecube vet jeg ikke om noen kule spill som kommer.... Da har du ikke mye peiling, vis du ikke vet om et eneste kult spill som kommer til Gamecube Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Er det verd å kjøpe gamecube bare på grunn av metroid, zelda og resident evil? Kommer det ut flere spill til den som kan være bra? kjøpte GC i går med zelda sånn pakke JA har sitti å spilt i hele natt oh bar epass på og kjøp minne kort og det følger ikke med : løp å kjøp ssier jeg Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 om trent alle spill som er store titler kommer til GC xbox ps2 bare ta en tit på E3 lista Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Hva koster gamecube? med minne kort som du MÅ ha koster en pakke på rom & ram eller var det ram & rom 2.2k uten minne kort koster zelda pakke 1.9k eller no Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Hva koster gamecube? med minne kort som du MÅ ha koster en pakke på rom & ram eller var det ram & rom 2.2k uten minne kort koster zelda pakke 1.9k eller no Okai, det var vel litt dyrt? Hvor mye koster ett spill da? Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Hva koster gamecube? med minne kort som du MÅ ha koster en pakke på rom & ram eller var det ram & rom 2.2k uten minne kort koster zelda pakke 1.9k eller no Okai, det var vel litt dyrt? Hvor mye koster ett spill da? et spill koster ca 500kr 550 eller samma som ps2 spill 2.2k er ikke så dyrt når en ps2 uten no spill koster 2k uten minne kort det og Lenke til kommentar
Jallin Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 På elkjøp får du en gamecube + et spill (metroid eller zelda) til 1500. Et minnekort koster ca 250-300 Lenke til kommentar
Underlord Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Gc ruler er tidenes spill konsoll spør du meg. Xbox er en multimedia konsoll, det er noe helt annet. Gc Ibm Powerpc samme som MAC cpu Radeom skjermkort super tv kvalitet og grafikk Kuleste tittlene, klassikere Digge kontroller Liten og tøff Xbox Microsoft Svær kontroll bra minne løsning Voldsom stor konsoll Nvidia dårlig tv ut kvalitet Dette er min mening men alt relativt Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 bryr meg ikke om størrelse, produsent eller maskin-specs, så lenge spilla ser bra ut, bygd på et kult konsept og har et bra gameplay. hittil syntes jeg GC er best på denne fronten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå