momyboy Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hei! Jeg skulle til å spille BL demoen nå nettopp, men så kommer ingenting i farger. Når jeg går tilbake til Dashboardet så er alt i farger igjenn, men på demoen er det ikke en eneste farge! :O Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Sikker på at det SKAL være farger på den demoen da? : p Noen spill har sorthvitt før selve spillet... Eneste jeg kommer på nå desverre... EDIT: Kan forsåvidt være noe med TVen din og. jeg vet ikke.. vent til noen som kan dette bedre enn meg svarer. Endret 7. oktober 2009 av Kimelimm Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 har spilt demoen, det skal være farger, veit ikkje ka problemet ditt er. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Husker jeg hadde det problemet på Hitman på PS2 når jeg hadde 60hz på en tv som bare støttet 50hz. Var noe slik. Byttet bare og så funka det. Hvem vet, kanskje det er samme greia? Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Høres fornuftig ut det uTukt sier, er farger i demoen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå