cupocoffee Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=585128 Vet ikke om dette har blitt tatt opp tidligere her, men leste denne artikkelen igår. Jeg mener det er et brudd på menneskerettighetene å innføre tvangskastrasjon av pedofile. Har ikke pedofile hatt sin straff etter å ha sittet inne i mange år? "Vi kan ikke kalle slike individer - eller skapninger, for mennesker. Derfor er det ikke noe poeng å snakke om menneskerettigheter i tilfeller som dette," Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg syns pedofile får alt for lav straff. De skulle hatt en så mye strengere straff og å bli kastrert er ikke nok synes jeg. Lenke til kommentar
cupocoffee Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Beklager! Steng i vei:) Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 HAHAHA [Løst] faktisk. Trudde jeg ville finnet det ultimative svaret på å kastere pedofile nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg