eivind107 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Hallo, skal ha meg ny pc, er 99%sikker på at jeg skal ha i7, altså den nye 1156 sokkelen. har satt opp en handeliste fra netshop ram CPU Harddisk Kabinett OS Grafikk kort PSUbyttet til = Denne Høytalere HK ybttet til = Denne det var selve pcen + høtalere skal ha noen casemods også katode Kontroller Katode Inverter Noe mere jeg trenger? Noen deler jeg burde bytte ut? bedre høytalere til samme prisen? høytallrene skal bruker til musikk for det meste, vil ha noen høytalere som jeg kan spille høyt på men fortsatt bra lyd. har mus tastatur og sånn, har en samsung t220 skjerm som kjører 1600x1200 hvis det skal betty noe med valg av skjermkort da hoper jeg jeg får hjelp med dette Edit: Pcen skal brukes til spill video redigering og sann ting. skal IKKE overklokkes, skal bestilles fra netshop. mvh Eivind Endret 2. oktober 2009 av eivind107 Lenke til kommentar
paalrh Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Radeon™ HD5850 System Requirements • 500 Watt or greater power supply with two 75W 6-pin PCI Express® power connectors recommended (600 Watt and four 6-pin connectors for ATI CrossFireX™ technology in • dual mode) kanskej noe større wattage på PSU? Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Enig med paalrh, litt større PSU, ellers ser det greit ut Lenke til kommentar
eivind107 Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 ok, lurer bare på om den vil klare det ,ed 550? gidder ikke opg sette in en alt for stor psu fordi jeg kan bruke den senere til oppgradering. men vil ha en som holder og at det er nokk til og sette in en hdd/ssd elns in senere. men holder det med 550 eller MÅ jeg ha større Lenke til kommentar
eivind107 Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 / bump / dubble bump Lenke til kommentar
paalrh Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 for å være helt ærlig så vet jeg ikke. Du har så mye nytt at jeg har liksom ikke hørt så mye om det. men personlig har jeg kjøpt en 800watt psu til mitt i5 oppsett. jeg personlig ville ikke ha gått for noe under 750 watt. Spesielt med tanke på at du tenker å legge til flere komponenter Lenke til kommentar
eivind107 Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 max 1 hdd eller 2. tror nokk 650 watt holder lenge nokk Lenke til kommentar
paalrh Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 http://extreme.outervision.com/psucalculatorlite.jsp en strøm kalkulator. sitter på jobb så har ikke tid til å regne det ut for deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå