Gå til innhold

hjelp til valg av komponenter til i7 pc

Anbefalte innlegg

Hallo, skal ha meg ny pc, er 99%sikker på at jeg skal ha i7, altså den nye 1156 sokkelen. har satt opp en handeliste fra netshop

ram

CPU

Harddisk

Kabinett

OS

Grafikk kort

PSUbyttet til = Denne

Høytalere

HK ybttet til = Denne

det var selve pcen + høtalere

skal ha noen casemods også

katode

Kontroller

Katode

Inverter

Noe mere jeg trenger?

Noen deler jeg burde bytte ut? bedre høytalere til samme prisen? høytallrene skal bruker til musikk for det meste, vil ha noen høytalere som jeg kan spille høyt på men fortsatt bra lyd. har mus tastatur og sånn, har en samsung t220 skjerm som kjører 1600x1200 hvis det skal betty noe med valg av skjermkort :) da hoper jeg jeg får hjelp med dette

Edit: Pcen skal brukes til spill video redigering og sann ting. skal IKKE overklokkes, skal bestilles fra netshop.

mvh Eivind

Endret av eivind107
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Radeon™ HD5850 System Requirements

• 500 Watt or greater power supply with two 75W 6-pin PCI Express® power connectors recommended (600 Watt and four 6-pin connectors for ATI CrossFireX™ technology in • dual mode)

kanskej noe større wattage på PSU?

Lenke til kommentar

ok, lurer bare på om den vil klare det ,ed 550? gidder ikke opg sette in en alt for stor psu fordi jeg kan bruke den senere til oppgradering. men vil ha en som holder og at det er nokk til og sette in en hdd/ssd elns in senere. men holder det med 550 eller MÅ jeg ha større

Lenke til kommentar

for å være helt ærlig så vet jeg ikke.

Du har så mye nytt at jeg har liksom ikke hørt så mye om det. men personlig har jeg kjøpt en 800watt psu til mitt i5 oppsett.

jeg personlig ville ikke ha gått for noe under 750 watt. Spesielt med tanke på at du tenker å legge til flere komponenter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...