MosRew Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hei, Vet ikke om jeg stile spørsmåle mitt rett, men skal prøve og forklare så godt som mulig: Jeg vil bruke mitt trådløse nettverkskort til å dele nett med andre pcer som har trådløst nettverks kort fra før av. Ok, Pcen min har win vista ultimate 64 bit. Jeg får nett fra et kabel modem, som er fra Thompson. Dette er da koblet til pcen min via mitt integrerte Nettverkskort i Hovedkortet. Har da et trådløst usb nettverkskort som er av typen: D-link dwl-g122. Er det mulig og dele nettet mitt med noen andre? Lenke til kommentar
cyberjojo Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hei, Vet ikke om jeg stile spørsmåle mitt rett, men skal prøve og forklare så godt som mulig:Jeg vil bruke mitt trådløse nettverkskort til å dele nett med andre pcer som har trådløst nettverks kort fra før av. Ok, Pcen min har win vista ultimate 64 bit. Jeg får nett fra et kabel modem, som er fra Thompson. Dette er da koblet til pcen min via mitt integrerte Nettverkskort i Hovedkortet. Har da et trådløst usb nettverkskort som er av typen: D-link dwl-g122. Er det mulig og dele nettet mitt med noen andre? Det er mulig det, men ingen ideell løsning.. Under kontrollpanel skal du ha tilgang til nettverkskortene.. På avanserte instillinger på det trådløse kan du huke av for internet deling.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå