Guahtdim Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Bruker: SjitHue Brennvidde: 70mm Nivå: Pingle/Etternøler Utstyr: Sony Alpha 350 med Sigma 70mm F2.8 Macro. Litt usikker på hvor mange faktiske macrobilder det blir, men skal iallefall gi det ett forsøk. Uansett er vel dette mitt minst brukte objektiv så langt og trenger å bli brukt. Endret 2. oktober 2009 av SjitHue Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) 2. oktober Selvportrett på badet ISO1600 70mm f5 1/15s En kjappis bare for å komme igang. Sent hjem fra jobb og egentlig klar for noe annet enn å ta bilder. Siden jeg skjelver så veldig på hendene måtte jeg heftig opp med ISO for at jeg skulle klare å ta brukbare bilder. Endret 2. oktober 2009 av SjitHue Lenke til kommentar
Inc Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Tidig . Hvis ikke speilvendigen lurer meg så holder du din høyre hånd under kameraet når bilder i vertikalen skal taes. Er det ikke høyre hånd som skal over mtp VG og knapper ?.. Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Speilbildet lurer deg nok her ja. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Kjekt med ekstern fisheye. Høy ISO plager meg ikke så voldsomt på dette bildet. Ellers rene julestemningen med diffraksjonsstjernene i taket. Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 3. oktober Falsk underskrift Iso200, 70mm, F4, 10s Jeg hadde hatt hendene fulle hele dagen så da ble det å prøve ut linsen etter at det hadde blitt mørkt og uten å gå macronært. Etter endel knipsing fant jeg denne døren som jeg synes gjorde seg bra til tross for at en eller flere artister hadde prøvd å ta æren for eksisterende utsmykning. Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) 4.oktober My addiction Iso200, 70mm, f3,2,1/30s Bare må ha det. Egentlig burde jeg ha holdt meg til vann fra springen. Sunnere og billigere.... Endret 5. oktober 2009 av SjitHue Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 5.oktober Støvtørking? Ikke sett Iso100, 70mm, f/5,6, 1/1600s Kjekt at lamper har slike skjermer som gjør at du ikke behøver å se hvor støvete det er nå som pærene ikke er varme nok til å svi unna alt støvet...... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Det var støvet sitt, ja - når pærene varer så lenge får det også tid til å samle seg en hel del.. Likte ikke 3. oktober. Vel - jeg likte bildet, men blir irritert på drittunger som tilgriser. Kontraster ble det i alle fall! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Litt usikker på hvor godt jeg liker støvet, men formene er bra gjengitt. Blir nesten non-figurativt dette. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Støvet virker mer irriterende i thumben enn i den store utgaven. Men flotte former. Tom Endret 5. oktober 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Det var støvet sitt, ja - når pærene varer så lenge får det også tid til å samle seg en hel del.. Likte ikke 3. oktober. Vel - jeg likte bildet, men blir irritert på drittunger som tilgriser. Kontraster ble det i alle fall! Jeg liker heller ikke drittungene som løper rundt med tusj og spray, men på en måte gjorde det bildet. Takker for all kritikk. Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) 8. oktober Morgenstund er tull igrunn Iso800, 70mm, f/2,8, 0.6s For en gangs skyld så ble bildet slik jeg føler meg når jeg står ugudelig tidlig opp. Bortimot mislykket og ute av fokus (PS: Jeg har jukset litt siden denne klokken ikke går på sommertid slik at bildet er tatt 1 time senere enn hva som står.) 9. oktober Redder liv Iso100, 70mm, f/2,8, 1/60s Dette er en greie som vi desverre bruker lite av til tross for høstmørket. Heldigvis kommer mer og mer klær med refleks påsydd/pålimt slik at vi faktisk blir så synlige som vi håper. En hurtiggreie som jeg kjørte igang etter atter en laaaang dag på kontoret. Ikke helt fornøyd, men velger å legge ut for å klare å tilfredstille pinglenivået. Dårlig med tid og inspirasjon til å ta bilder de siste dagene. Endret 10. oktober 2009 av SjitHue Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Heh - siste der hadde jo vært en vinner til forrige fotokonk! Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 Artig. Merkelig at ingen har tolket oppgaven bokstavelig Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) 10. oktober En brukket gjeng Iso100, 70mm, f5, 1/125, Blitz Kjøpte en liten bukett til dama (og til meg selv for å leke meg litt med macro). Merkelig nok så var det de bitene som ble fjernet fra buketten som ble mest interresante idag. Endret 10. oktober 2009 av SjitHue Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Trodde først det var en eller annen underlig form for chili, jeg, før jeg leste teksten. Fint lys! Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 Investeringen i bedre blitz har helt klart hjulpet bra. "Chiliene" er liljer. Den siste har jeg ingen anelse hva er. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 3., 5. og 10. oktober er alle meget fine bilder! Liker den litt limeaktige grønnfargen på En brukket gjeng. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Investeringen i bedre blitz har helt klart hjulpet bra. "Chiliene" er liljer. Den siste har jeg ingen anelse hva er. Jeg sier som i "A fish with name Wanda" - don't eat the green ones Den røde ser ikke noe sunnere ut. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå