Hjelp!!! Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Eg kjeme ikkje inn på sida til netconnection.no Eg kjeme heller ikkje inn på microplex.no visst eg ikkje skriver microplex.no/rubweb/hadel.asp Er det noken andre som har samme problem? Kva skal eg gjere??? Lenke til kommentar
Bach Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Tømme "Midlertidige Internett-filer". Skru på "Aktiv Skripting". Lenke til kommentar
Hjelp!!! Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2003 Kor kan eg finne det du sa eg skulle gjere??? Lenke til kommentar
Bach Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Forutsatt at du bruker Microsoft Internet Explorer Midlertidige Internett-filer: Kontrollpanel -> Alternativer for Internett -> Generelt Aktiv skripting: Kontrollpanel -> Alternativer for Internett -> Sikkerhet -> Egendefinert nivå På den tredje nederste posten velger du "Aktiver". Lenke til kommentar
Hjelp!!! Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2003 Tusen takk for hjelpen!!! Eg fjerna dei dere internett filene og det gjekk!!!!!! Lenke til kommentar
EC Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Feilpostet. Hører hjemme under "løst og fast". Stenges / flyttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg