Gå til innhold

Hjelp til signatur i Outlook

bjornegil

Anbefalte innlegg

Hei

Det er sikkert andre innlegg som har svaret på dette, men poster spørsmålet mitt alikevel.

Jeg har lagd en firma signatur til Outlook.

I signaturen skal firmalogoen ligge. Jeg greier ikke å få signaturen til å være slik jeg ønsker den. Og bilde faller ut innimellom. Pluss at bilde ikke blir liggende plassert der hvor jeg vil i signaturen.

Lurer også på hvordan jeg skal lagre signaturen på en felles disk slik at andre kan bruke den som mal.

Hvis noen har en idiotsikker oppskrift på hvordan man gjør dette blir jeg veldig glad:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Det er sikkert andre innlegg som har svaret på dette, men poster spørsmålet mitt alikevel.

Jeg har lagd en firma signatur til Outlook.

I signaturen skal firmalogoen ligge. Jeg greier ikke å få signaturen til å være slik jeg ønsker den. Og bilde faller ut innimellom. Pluss at bilde ikke blir liggende plassert der hvor jeg vil i signaturen.

Lurer også på hvordan jeg skal lagre signaturen på en felles disk slik at andre kan bruke den som mal.

Hvis noen har en idiotsikker oppskrift på hvordan man gjør dette blir jeg veldig glad:)

Outlook 2003 eller 2007,

Vanskelig å si noe om redigeringen av signaturen din når jeg ikke ser den..

Signaturer lagers i "C:\Documents and Settings\<User>\Application Data\Microsoft\Signatures" normalt..

du kan kopiere den ut derfra å legge den på et felles område..

Hvis du er koblet opp i et domene, kan det hende du har flere profil områder.. da kan det være at signaturen legger seg i C:\Documents and Settings\<User>\Application Data\"local eller Roaming"\Microsoft\Signatures

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...