SKAÐI Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Vel vi som ikke har premium kan jo sette opp Cache og vil da kunne spille sanger uten å være på nett... Til en viss grad.. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Det var dette som fikk meg til å kjøpe Premium i dag Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Det beste med det hele er att spillelistene synkes både på tlf og pc likt:) Samme listen overalt! deilig! Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Tungvint og upraktisk. Man må koble fra Internett-forbindelsen for å få nytte av dette. Reglementet på HW sier at man skal være saklig i kommentarene. Derfor avstår jeg fra å kommentere idiotiske innlegg. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Vel vi som ikke har premium kan jo sette opp Cache og vil da kunne spille sanger uten å være på nett... Til en viss grad.. Uten å bruke nettforbindelsen til overføring, ja, men ikke om du ikke er på nett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hadde bare spotify hatt all musikken jeg hører på Straffer seg å være sær i musikksmaken gitt! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Ja, det er synd at Spotify ikke kan spille av lokalt lagrede filer (mp3er, FLAC, Vorbis, osv). Slik som det er nå må jeg hele tiden veksle mellom Spotify og WinAMP. Hadde vært utrolig digg om man kunne blande lokale filer og streaming i en og samme Spotify-spilleliste. Lokale filer i spillelista ville jo naturligvis ikke bli tilgjengelig for andre enn deg. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Det forslaget burde du sende inn til dem. Ingen dum idè, men jeg er redd programmet ville ha blitt en god del større og tregere av den grunn. Lenke til kommentar
skaalen. Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Invites om noen trenger: APPMXdi9h27DNjgC ng3A7XjBwVEfdesC M3nm2MqCgUm2pqgA zzcs97caDKWNzfKK RyXFPzXwbYZcLebR WaLDufV6HSqFEBq9 eRb7SfTZFdhMhUb8 Lenke til kommentar
Globe Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Har aldri hatt sansen for spotify, kan ikke si at jeg ble det av denne grunnen heller.. Er bare casual musikk som ingen liker (hvertfall ikke meg) Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Har aldri hatt sansen for spotify, kan ikke si at jeg ble det av denne grunnen heller.. Er bare casual musikk som ingen liker (hvertfall ikke meg) ... Casual musikk... Okey! Da sier vi det. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Det finnes mykje musikk på Spotify, men og ein god del som mangler, hvilket er årsaken til at eg aldri har brydd meg med programmet. Dessutan har eg all musikken min i Flac liggande. Å kunne bruke musikken offline er ein fin funksjon, det er sikkert. Blir spanande å sjå korleis programmet vil utvikle seg vidare og om artistverda går med på det. Eg veit ikkje kva dei får for å ha musikken sin liggande på Spotify, men det blir vel neppe dei store summane når premiumbrukarane betaler 100 kroner månaden. Det er vel ein del reklameinntekter i det og. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 I sommer, når første utbetalingen kom i Sverige, var det ganske mange artister som steilet, da de følte de ikke fikk nok betalt. Samtidig er det vanskelig med hvor mye de skal ha betalt. Å spille en sang på radioen når ut til kanskje 50 000+ mennesker, mens det å spille den av på Spotify i hovedsak når ut til noen få. Fra Aftonbladet Dessuten, for å få tak i rettigheter til musikk har Spotify måtte selge aksjer til plateselskapene. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Atviklarane av Spotify har vel då ikkje ein funksjon som logger antal gonger ei låt blir avspelt går eg ut frå. Kvar avspeling på Spotify når ikkje ut til så mange nei, men brukaren har sjølv kontroll og kan høyre så mykje og når han vil. På radioen må du høyre det som blir spelt uansett. Når programmet overtar bruksområder der ein er avhengig av å eige musikken er det jo klart at platebransjen vil tape på det. For å høyre på eit album i bilen, PC eller på tur måtte du før ha ein CD eller nedlasta versjon frå nettet, lovleg eller ikkje lovleg. I dag kan du bruke Spotify på iPhone i bilen, på tur, rundt i huset, i tillegg har mange ein medie-PC som er kopla til eit lydanlegg og TV. No kan du i tillegg bruke musikken offline. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Likevell tjener artistene uhorvelig mye mer pr. lytter pr. låt på spotify enn på radio... Flere 1000% om jeg ikke husker feil fra da jeg regnet det ut for en stund tilbake. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Spotify fjernet jo nettopp Rammstein, og Metallica mangler fremdeles. Tool mangler vel også. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Beatles, AC/DC, Bob Dylan osv. Merkelig spør du meg. Bedre å ha det lovlig tilgjengelig på Spotify og tjene noen kroner enn at det blir piratkopiert? Lenke til kommentar
pawe Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Det forslaget burde du sende inn til dem. Ingen dum idè, men jeg er redd programmet ville ha blitt en god del større og tregere av den grunn. Takker Bavac! Glimrende:) Jeg brukte denne koden WaLDufV6HSqFEBq9 Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg hadde skikkelig ustabilt nett i en uke og irriterte meg grønn over at jeg ikke fikk høre på musikk. Jeg vet at Android versjonen har en offline funksjon, men desktop versjonen hadde det ikke. "Hvorfor har ikke dem implementert "offline" på desktop også?" tenkte jeg. Så kom den nyheten her....Rett og slett fantastisk. Går nettet til helvete nå, så kan jeg i det minste nyte mine fav playlists. Genialt! Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Hmm. Dette har da vart en stund . Har i en ganske lang tid hørt reklamer om dette for iphone og android. Edit: Ups, sånn går det når man ikke leser artikkelene *skamme seg* Endret 4. oktober 2009 av Wow 0_x Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå