Gå til innhold

Spotify kan nå brukes uten nett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Liker ikke at dette bare er for premiumbrukere.

De tjener ikke penger på det reklamefinansierte gratistilbudet. De er helt avhengige av at folk begynner å abonnere for at det skal gå rundt økonomisk.

 

Med mindre du kan finne noen som har lyst til å betale noen titalls millioner her og der for at de skal inkludere all funksjonalitet i gratisversjonen, må du nok bare finne deg i at den hovedsakelig fungerer som reklame for fullversjonen.

Lenke til kommentar
Liker ikke at dette bare er for premiumbrukere.

De tjener ikke penger på det reklamefinansierte gratistilbudet. De er helt avhengige av at folk begynner å abonnere for at det skal gå rundt økonomisk.

 

Med mindre du kan finne noen som har lyst til å betale noen titalls millioner her og der for at de skal inkludere all funksjonalitet i gratisversjonen, må du nok bare finne deg i at den hovedsakelig fungerer som reklame for fullversjonen.

Jeg er fullt klar over det du sier, men jeg liker det ikke. Jeg gir mer eller mindre totalt blaffen i hva folk tjener på mine fordeler, i hvertfall i dette tilfellet. Lenge leve Jonathan inntil Premium blir gratis.

Lenke til kommentar

Spotify er virkelig verdt å bruke penger på. Så verdt det at jeg har ryddet plass til det i lønningsposen.

 

Jeg har virkelig sær musikksmak, men ser til min store glede at det er godt representert i Spotify. Men jeg legger også merke til at det er STORE artister som er dårlig representert i musikkatalogen. Mulig at dette er platebransjen/artistens feil og ikke Spotify?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Har'ke noe å si hvem sin feil det er, hjelper ikke meg noe mer :p Men den dagen all musikk blir tilgjenglig, så skal jeg med glede betale for en Premium-konto. :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...