Gå til innhold

[Løst]Iphone 3GS problemer

Tern

Anbefalte innlegg

Håpet og egentlig finne en tråd, for de jeg kjenner som har 3GS har hatt ett eller annet problem som de trenger noen andres råd til å fikse.

utnom apps ikke ville starte, så har jeg ikke hatt noe problemer intill hittil, jeg mister etter kort stund "connection" selv om det står at det er koblet til, får feilmeldinger når jeg drar på safari, sender melding så vil den ikke sende, eneste løsninger er å slå den av og på, men til og med når jeg slo den av fikk jeg et lite, hmm moment, jeg slo den av, så etter 2-3 sekunder gikk den inni tastelås mode, hvor jeg har både låst opp telefonen til å se den slokne etter 4-5 sekunder, og bare latt den være så slår den av seg etter samme tid.

jeg kan også nevne at jeg bruker spotify ofte, så jeg lurer på om det kan ha noe men saken og gjøre. Har mistet forbinnelsen selv om jeg ikke hadde spotify oppe.

jeg har googlet litt rundt og finner ikke noe svar, tenkte jeg skulle sjekke her før jeg ringte netcom, de vil sikkert ha den inn eller noe, og jeg vil ikke gi fra meg babyen min ;P

Håper noen kan hjelpe her.

Endret av Tern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

finner ikke ut hvordan jeg kan slå av 3G, men jeg ser fort om nette ikke virker, det står full 5 signalbarer med 3G forbinnelse, og det er ikke så bra signal der, har prøvd å slå av auto wifi connection, men det er ingenting som hjelper :/.

Dette er veldig irriterende, jeg får melding om tapt anrop som ble ringt for flere timer siden.

E: fant ut hvordan jeg slo av, men jeg har iConnect abo hos netcom, betaler en del, så å ikke bruke 3G for av det får telefonen går bananas er litt teit :/

Endret av Tern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...