Tern Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Håpet og egentlig finne en tråd, for de jeg kjenner som har 3GS har hatt ett eller annet problem som de trenger noen andres råd til å fikse. utnom apps ikke ville starte, så har jeg ikke hatt noe problemer intill hittil, jeg mister etter kort stund "connection" selv om det står at det er koblet til, får feilmeldinger når jeg drar på safari, sender melding så vil den ikke sende, eneste løsninger er å slå den av og på, men til og med når jeg slo den av fikk jeg et lite, hmm moment, jeg slo den av, så etter 2-3 sekunder gikk den inni tastelås mode, hvor jeg har både låst opp telefonen til å se den slokne etter 4-5 sekunder, og bare latt den være så slår den av seg etter samme tid. jeg kan også nevne at jeg bruker spotify ofte, så jeg lurer på om det kan ha noe men saken og gjøre. Har mistet forbinnelsen selv om jeg ikke hadde spotify oppe. jeg har googlet litt rundt og finner ikke noe svar, tenkte jeg skulle sjekke her før jeg ringte netcom, de vil sikkert ha den inn eller noe, og jeg vil ikke gi fra meg babyen min ;P Håper noen kan hjelpe her. Endret 2. oktober 2009 av Tern Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Har nøyaktig samme problem. Sist gang det skjedde så slo jeg av 3G og det ser faktisk ut til å hjelpe. Dekningsproblem kanskje? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 ...tanken er da at det oppstår problemer ved handover mellom 2G og 3G. Lenke til kommentar
Tern Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) finner ikke ut hvordan jeg kan slå av 3G, men jeg ser fort om nette ikke virker, det står full 5 signalbarer med 3G forbinnelse, og det er ikke så bra signal der, har prøvd å slå av auto wifi connection, men det er ingenting som hjelper :/. Dette er veldig irriterende, jeg får melding om tapt anrop som ble ringt for flere timer siden. E: fant ut hvordan jeg slo av, men jeg har iConnect abo hos netcom, betaler en del, så å ikke bruke 3G for av det får telefonen går bananas er litt teit :/ Endret 4. oktober 2009 av Tern Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Akkurat samme her. Mister samtaler selv om telefonen liksom er på nett. Trykk innstillinger, generelt, nettverk og slå av 3G. Hjelper det? Lenke til kommentar
Tern Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 har slått av 3G nå, skal se om den detter ut eller ikke. fant også noen guidelines på apple.com/support som jeg skal teste (skulle kanskje ha prøvd dette først) Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hvilke guidelines tenker du på? Lenke til kommentar
Tern Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 http://www.apple.com/support/iphone/troubleshooting/calls/# har gjort alt, og tror ta det å ta ut sim-kortet hjalp, har hatt full 3G connection virkende, hvor jeg sender en email av og til, til meg selv. og sjekke om safari får connection. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hmmm... får prøve å ta ut og inn SIM-kortet jeg også. Hittil har det kun hjulpet å slå av 3G, men det er jo ikke noen god permanent løsning. Lenke til kommentar
Tern Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 tror dette skal fikse problemet, det er flere som har hatt dette og apple har visst funnet feilen, http://www.theiphoneblog.com/2009/10/08/iphone-312/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå