sollie Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Tja, kanskje et litt merkelig spm som jeg bør finne ut av selv. Men okke som. spec's pr i dag: 8800 gts xxx ed. 2 duo 6300 asus p5b 775 socket Hvor begynner jeg for å se etter skjermkort som er bedre en det jeg har nå? Dette er kjøpt i 07 så jeg har ikke fulgt med så mye etter det i utviklingen.Ga vel pene 3000kr for det i sin tid.Regner med at man får det dobbelte i ytelse til halve prisen nå onm dagen. Kortet har dratt bra unna det på det jeg har spilt( call of duty MW og BIA hells highway) nå kommer jo snart COD MW 2 og R.U.S.E , som er sikre kjøp for meg på pc. Eller er det så at 2duo 6300 begynner å bli litt smått? Driver mest med foto og surfing, så det blir kun ( nesten da) ww2 spill når det kommer ut noen bra , og settlers 2 :-) Takk for titten og gode svar. Lenke til kommentar
dataskjermen Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Du trenger nytt den dagen du føler du har for dårlig FPS! Også... bør du ta ut støve ut av skjermkortet ditt før det dør. Har du ikke gjort det siden du kjøpte det, så kan jeg nesten garantere at ditt skjermkort nå synger på siste verset. Åpne det lokket, ta ut det støve fra kjøleribbene. Lenke til kommentar
sollie Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Hehe.Støv er ikke noe problem, blåser reint all hifi / ps3 / data en gang hver annen mnd. Posten var litt mer sånn, hvor begynner jeg å kikke, hva er det billigste på markedet nå som kikker mitt kort i rompa. Lenke til kommentar
dataskjermen Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Men du har også en cpu som ikke er noe særlig bra. Ville heller tatt ny cpu etc. i slengen da :/, eller bare ventet til du faktisk trenger det . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå