cyberjojo Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg prøver å få 2 x Hauppauge HVR-4000 til å fungere i samme pc. Problemet mitt er at kun det ene kortet vil starte. kort 2 sees i device manager, men kommer opp med gul trekant og henviser til at det ikke kan starte. Noen som har fått dette til å fungere? Eller har råd om hva jeg kan gjøre? OS: Window 2003 server HW: AMD athlon 64 3200, 2 gig ram, MSI K8N Neo Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Og hva er vitsen med å kjøre 2 HVR-4000 kort i samme pc ? Sier jo nesten seg selv at det blir problematisk. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Og hva er vitsen med å kjøre 2 HVR-4000 kort i samme pc ?Sier jo nesten seg selv at det blir problematisk. Vitsen er selvfølgelig å kunne ha to (eller flere) tunere i samme PC, slik at man kan se på et program mens man tar opp et annet. Eventuelt ta opp to programmer samtidig. Ikke noe uvanlig ønske / behov det. Lenke til kommentar
cyberjojo Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Og hva er vitsen med å kjøre 2 HVR-4000 kort i samme pc ?Sier jo nesten seg selv at det blir problematisk. Vitsen er selvfølgelig å kunne ha to (eller flere) tunere i samme PC, slik at man kan se på et program mens man tar opp et annet. Eventuelt ta opp to programmer samtidig. Ikke noe uvanlig ønske / behov det. Det er sant som tingo sier.. Poenget er å få en pvr server som vil fungere med flere tunere.. Kan virke som det er et driverproblem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå