Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 når jeg sitter på en pc og bruker ei mus så får jeg vondt i skuldra etter en stund. dette har plutselig oppstått. noen som aner hva som er galt? noen små treningsøvelser eller noe jeg kan gjøre? jeg sitter ikke mer på PC enn før. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Kan være et tidlig tegn på senebetennelse, min far fikk det i høyrehånden etter at han brukte pc for mye på sin jobb... Lenke til kommentar
Rabies86 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg foreslår at du prøver å sette deg på en stol eller en sofa i stedenfor på PC'en. Det er mer behagelig, og for å være ærlig tror jeg PC'en kan ta skade av at man siter på den, om du ikke er veldig tynn da... Lenke til kommentar
slett meg plz Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Du trenger antagelig noe å lene armene på. Prøv å sett PCn sånn at du kan lene albuene på bordet foran deg. Lenke til kommentar
tNy Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Det hjelper ikke. Jobbet på internet cafe en stund, og der hadde vi sykt gode stoler med armlener som kunne justeres i alle retninger. Man får vondt pga skulderen er lenge i samme posisjon. Og som regel presses skulderen litt oppover når man lener albuen på bordet. Etter lengre tid får man vondt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå