audunms Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Dingser har du kanskje nok av, så hvorfor ikke bruke mobilens GPS når du skal finne frem? Les mer Lenke til kommentar
osmano Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Dingser har du kanskje nok av, så hvorfor ikke bruke mobilens GPS når du skal finne frem? Les mer Irriterende at det kun er få telefoner som har mulighten for dette programmet. Det er merkelig at ikke alle telefoner med gps og WM 6.1 ikke kjøre TomTom Nav 7. Som artikkelen også nevner har jeg også har "sett" at noen har TomTom på X1. Det var visstnok en versjon som var ment for Samsung Omnia men det funket fint. Vi får håpe at vi andre også får glede av dette glimrende programmet på lovlig måte.... Lenke til kommentar
Gaervern Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Kjøpte Cruise II med TomTom Navigator 7 inkl kart over Skandinavia for 3 500 i vår. Med slike pakker er det mye å spare i forhold til separat GPS enhet. Veldig kjekt å ha GPSen i lomma, du vet aldri når du kan få bruk for den. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Kart: Vest-Europa (22 land)Trafikkinfo: Ja (krever abonnement) Kartleverandør: Tele Atlas versjon 815 Pris: 1000 kroner Detailed map of Western Europe included NOK 845.58 Kommer en versjon der man kan laste ned alt også, som da forhåpentligvis blir billigere. Ellers er nok lista over kompatible enheter større enn de få enhetene som er listet opp her. Man finner også mye kjekt på TomTom Forum Norge. Kartene skal vel også gå om hverandre, så har man kart fra før skal det vel gå an å bruke disse. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hmmm...betyr det at TT7 kanskje ikke vil fungere med Omnia II? Skal vel kanskje ta den kompabilitets lista litt med en klype salt; jeg kjører TT7 knirkefritt på min Diamond, og den står ikke oppført som kompatibel. Tenker TT7 funker på de fleste WM telefoner med trykkskjerm jeg... Lenke til kommentar
poe Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hmmm...betyr det at TT7 kanskje ikke vil fungere med Omnia II? Skal vel kanskje ta den kompabilitets lista litt med en klype salt; jeg kjører TT7 knirkefritt på min Diamond, og den står ikke oppført som kompatibel. Tenker TT7 funker på de fleste WM telefoner med trykkskjerm jeg... Jeg kjører TT7 på Xperia og det fungerer også knirkefritt. Har også TT på en P1 og der fungerer også programmet knirkefritt. Har også hatt det på en SE p990, der det også fungerte uten problemer. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Ikke til HTC Touch Diamond 2? Bruker den forrige versjonen, fungerer forsåvidt gull den. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Funker til Diamond, så da funker den sikkert på Diamond 2 også... Lenke til kommentar
geir_a Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Begrenset kompabilitet Det heter kompatibilitet! Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg kjører TT7 på Xperia og det fungerer også knirkefritt. Har også TT på en P1 og der fungerer også programmet knirkefritt. Har også hatt det på en SE p990, der det også fungerte uten problemer. Betryggende Lenke til kommentar
Nettulf Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hmmm...betyr det at TT7 kanskje ikke vil fungere med Omnia II? Skal vel kanskje ta den kompabilitets lista litt med en klype salt; jeg kjører TT7 knirkefritt på min Diamond, og den står ikke oppført som kompatibel. Tenker TT7 funker på de fleste WM telefoner med trykkskjerm jeg... Har selv en Samsung Omnia, og det var ikke noe plug and play for å få TomTom til å virke på denne telefonen. Men ved hjelp av masse knoting, lesing på forum og en tredjeparts programware som interface mellom GPS og TomTom programmet fungerer det nå greit. Litt lang tid å finne satelitter første gang, men rimelig rask etter man kommer ut av tunnel f.eks. Nettulf Lenke til kommentar
stutbokk Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Leste litt på nettet om hvordan man skulle legge det inn på en Xperia X1. Hadde aldri brukt en win m 6.1 mobil før ( dette var fatterns telefon som jeg lekte meg med ) la det inn uten et eneste problem. Utrolig kjekt å ha gps'n i lomma når gutta fra landet (bl.a meg ) Skal i byen og ikke veit hvor de forskjellige gatene er. TTN7 er et must for windows mobile mobiler! Lenke til kommentar
audunms Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Takk for tilbakemeldinger. Typo er nå rettet! Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Kult at det var testet i trondheim, men foretrekker copilot siden det fungerer på hero:) Lenke til kommentar
niikoo Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Har kjøt TomTom 7 på HTC Touch Diamond nå en stund men skiftet til IGO8. Mye mer detaljerte kart, bedre kompatibillitet (Har prøvd på Touch Diamond, Touch Pro og Touch HD). Ser mye finere ut og er mer brukervennlig. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Har en eldre versjon av tomtom, har det noe for seg å oppgradere til nyere versjon? AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg