Patrick80 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Bilde av jenta mi som drar på ei kjelke med et rompebrett i hånda. Jeg har fjernet noen personer i bildet som var forstyrrende. Canon 1000D EFS 18-55mm f3,5-5,6 IS 18mm, 1/125 sek, f10, ISO 100. Er det en annen vinkel eller noe annet jeg kunne gjort for å få et ennå bedre bilde? Endret 2. oktober 2009 av Patrick80 Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Herlig ansiktsuttrykk! Og plusspoeng for å ha hvit snø og ikke blå. En stor jente som vet hvor hun skal, dette. Artig effekt med gul flekk i rødt på rumpeakebrett og kjelke. Lenke til kommentar
Patrick80 Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Herlig ansiktsuttrykk! Og plusspoeng for å ha hvit snø og ikke blå. En stor jente som vet hvor hun skal, dette. Artig effekt med gul flekk i rødt på rumpeakebrett og kjelke. Takk! Blå snø er ikke noe fint. Greit å passe litt på hvitbalansen. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg liker dette. Hun ser målbevisst ut. "opp dit". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå