hamjar Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Det har oppstått en feil i WM maker Når jeg henter inn en video for redigering, og skal legge den i tidslinjen så er det bare lydbiten og ikke bilder fra filmen som importeres. Fila er AVI og movie player skal jo takle den. Har red. masse filmer tidligere uten problemer. Ferdige red. filmer fungerer ok, men ikke nye. Hva er feil, har jeg vært borti en tast som har endret innstillinger eller. Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 At fila er AVI , sier ingen ting om hvilket format den er kodet i. Du mangler mest sannsynlig en codec som kan dekode fila. Lenke til kommentar
hamjar Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Ok og takker for svar, men da blir spm.: Hvordan oppstår dette plutselig, da jeg ikke har hatt problemer med å hente inn filmer fra samme kilde tidligere? Har lasta ned kodek og nå fungerer allt fint. Takk Aqualong. Endret 2. oktober 2009 av hamjar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå