zeitgeist Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 XP er ikke server, ikke 2Kpro heller, men du kan alltids la dem gjøre jobben likevel. Det du er ute etter heter Roaming Profile. Det kan, som mange har vært inne på, kjøres via Active Directory (som krever Win2k Server), men må ikke det. Roaming Profile krever kun at profilen ligger delt på et synlig sted op nettet ditt. Legg inn banen i bruker-definisjonen - enten det er i AD eller ikke. Men: Har du 100MB liggende i profilen, så tar det jo tid... ZG Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2003 OK, men hva hvilket OS er best for server, win xp eller w2k? Lenke til kommentar
sof Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 ingen av dem er servere, så de er like dårlige. Skulle _jeg_ likevel valgt, ville jeg bruke win2k, for det er jeg mest komfortabel med. Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2003 Jeg har hørt noe om at man får best stabilitet og ytelse med w2k, stemmer det? Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2003 Ingen som kan bekrefte min teori? Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2003 Ingen som vil svare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå