Fcuked Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Man kan levere inn to spill til f.eks ps3 og så får man spillet The Saboteur til 1 kr. Ikke hvilket som helst spill. Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Er det noen som vet når dette tilbudet avslutter? nettsidene til Gamestop er jo ubrukelige... Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 de varer til dagen før release for de spillene som ligger ute på lista.. Lista har nå blitt oppdatert en gang med nye titler. Om det kommer flere spill på lista etterhvert er usikkert. Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 de varer til dagen før release for de spillene som ligger ute på lista.. Lista har nå blitt oppdatert en gang med nye titler. Om det kommer flere spill på lista etterhvert er usikkert. Ok. Flott:) Lenke til kommentar
Air Rabalder Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Lurte de og lurte de... Det er jo de selv som har laget dette systemet, og selv om det tilsynelatende er penger ut av vinduet for dem så tjener de nok på det på et eller annet vis. Jeg har selv opplevd at ekspeditøren tipser om tilbud og muligheter, så det er nok ikke det at de er så lettlurte, selv om det kunne virke slik da dere gjorde det stuntet.. jeg kjenner en dude som jobber for gamestop og de tjener på dette nettop fordi de får penger av EU for å være naturvennlige, de får en STOR bonus vært år fordi de resirkulerer cder og covere Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hei. jeg har et spørsml angende bytting. Hvis jeg har kjøpt spill fra e annen butikkjede enn gamestopp, kan jeg allikavel få byttet? eller må jeg gå til den butikken jeg kjøpte spillene? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Du kan selvsagt bytte in spill andre kjeder. De har ingen kontroll på dette. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ok. Så man trenger ikke å vise kvitering på at man har kjøpt det spillet ? Lenke til kommentar
MjusicForLife Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Jeg leverte noen spill jeg fikk med når jeg kjøpte wii'en min. Jeg kjøpte wii'en i Danmark (Fordi vi reiste dit i sommerferien, og jeg skada meg så jeg satt heller inne og spilte) Jeg leverte de spillene på Gamestop på kilden i stavanger. Det ene spillet kostet orginalt 300 kr, og den andre 599kr Jeg fikk 59 kr for det ene, og 119 for det andre. RIPOFF! Jeg hadde jo ikke engang åpna dem, men han i kassen sa at det ikke hjalp, fordi de ikke hadde tatt på forsegling.. Endret 28. oktober 2009 av MjusicForLife Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hvis det er slik at man kan bruke utenlandske utgaver så er det vel bare å kjøpe to spill på tilbud hos play.com. 20 pund = 180 kroner for tiden = 181 kr for en ny tittel. + 30kr forhåndsbestillings gebyr.. og du kan bare benytte deg av dette tilbudet, når spillet du vil kjøpe, blir slipt ut den måneden du er i. altså du kan ikke forhåndsbestille og levere 2 spill i oktober, når spillet slippes ut i november. Grunnen er at de oppdaterer ekskluderingslista hver måned. Lenke til kommentar
waveshaft Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg har byttet flere ganger, og aldri betalt de 30 kronene du prater om. Og det du prater om dato er feil, jeg har byttet/forhåndsbestilt spill flere måneder i forveien. Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg måtte ikke betale noe gebyr for forhåndsbestilling. Er det noe de nettop startet med? Og jeg har forhåndsbestilt spill som kommer i november. Lenke til kommentar
-=Toasted=- Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Det gebyret han snakker om er ett depositum på spillet. Dvs at summen blir trekt av spillet når det blir hentet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Jeg har forhåndsbestilt kjempemange spill fra gamestop nå, sinnsykt bra tilbud spør du meg Lenke til kommentar
HaStub Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Skal til Trondheim på Fredag-Søndag (26.11-28.11) og MÅ ha svar innen fredag. Har ikke noe særlig mye penger nå mot jul, men har svært lyst på Fifa11. Funker det å bytte ut Fifa09-ps3 og Fifa10-ps3 mot Fifa11-ps3? Vennligst svar så fort som mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå