hvo91 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hei, jeg har et problem med reinstallering av et program. Jeg har slettet det, men det er en register nøkkel igjen som ikke lar meg reinstallerere. Det er UIPlugins i software folderen det er snakk om. Feilmeldingen i regedit er: "UIPlugins kan ikke slettes. Feil ved sletting av nøkkel" Noen som vet hvordan jeg kan bli kvitt denne? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Du sier ikke noe om type OS. Kjøres regedit som elevert (Vista/Win7) ? , har du prøvd å gi deg fulle rettigheter til register nøkkelen ? Har du prøvd med regedt32.exe ? Endret 2. oktober 2009 av syar2003 Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg har Vista 32 bit Prøver jeg å gi rettigheter får jeg "Du har ikke tillatelse til å vise gjeldende tillatelsesinnstilliger for UIPlugins" Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Kjøres regedit.exe/regedt32.exe som elevert da.. Enkleste måten: Skriv regedit.exe/regedt32.exe i søkefeltet i Vista's start meny - høyre klikk på reg editoren og velg "kjør som administrator". Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Har du fremdeles problemer med sletting prøv RegASSASSIN fra MalawareBytes. Denne er laget for å fjerne gjenstridige registernøkler for manuell malaware fjerning. http://www.malwarebytes.org/regassassin.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå