Howard Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Creative er klar med det 2.1-settet Inspire S2, som kan motta lyd trådløst fra alle A2DP-enheter. Les mer Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hvordan vil dette virke igjennom gulvet? Snakker om vanlig gulv uten noe betong, bare vanlig isolering.. Noen som vet? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Bare eg som savner informasjon om hvorvidt satellittene er trådløse eller kablet? Hadde vært fantastisk om det eneste som trengtes var strøm til sub + batterier til satellittene. Da hadde eg vært solgt. Lenke til kommentar
Howard Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Bluetooth går generelt ikke så bra gjennom vegger og gulv dessverre, men det varierer jo (Bluetooth klasse 1 er bedre her, med opptil 100 meter rekkevidde). Kanskje det går dersom gulvet er tynt og avstanden kort, men jeg ville ikke satt penger på det. Satelittene krever strømkabel. Det er nok slik at strømadapteren puttes i suben, som deler ut en kabel med strøm og evt. signal til hver av satelittene. Se f.eks. dette bildet. Så i praksis slipper du her kun signalkabelen fra PC-en/kilden til selve suben. Riktig moro blir det kanskje først når også strøm blir trådløs Lenke til kommentar
nomore Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Der var det et godt bilde ja Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Joda, det er bare en kabel. Men er inne på tanken om å ha selve maskinen på loftet og kun det jeg bruker (skjerm, mus, tastatur og evt høytalere) i leiligheten. Både for å spare plass, slippe varme og støyen og pga det ser finere ut/blir litt mindre kabler. Så kanskje dette hadde vært greit. Men jeg lurer på om høytaler kanskje blir unødvendig også.. Har anlegg i stua, og det er ikke så langt borte.. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Bluetooth har litt lite båndbredde for audio egentlig, skulle ønske de gikk over til annen måte å overføre trådløst. AtW Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg har trådløse bakhøytalere på mitt logitech anlegg i stua Men begge er koblet til strøm da.. :/ Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Bluetooth erfaring: Bevegelser forstyrrer mye 7-8 meter gjennom to etasjer i tre-hus 7-8 meter gjennom vegg av lekablokk på tidligere skole (klasserom-gang) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg