cyclo Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Spotify premium skal bli enda mer tilgjengelig. Les mer Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 bare ikke paypal stenger min konto igjen så :^D men dette lover bra Lenke til kommentar
Minimania Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) For ikke å snakke om offline funksjonen de lanserte. https://www.spotify.com/blog/archives/2009/...y-goes-offline/ Noe jeg setter mye mer pris på Kun for premium, uten at jeg har noe imot det. Endret 2. oktober 2009 av Minimania Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hva er forskjellen mellom PayPal og dagens betalingsmetode da? Jeg tror jeg har en salgs AvtaleGiro hos dem som blir trekt automatisk én gang pr mnd, men jeg har ikke satte opp noe i nettbanken min, bare på Spotify sine betalingssider... Lenke til kommentar
stoelen Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Genialt, nå kan jeg gå offline med Spotify både på Laptop'en og Hero'en !!! JKS > For ikke å snakke om offline funksjonen de lanserte. > https://www.spotify.com/blog/archives/2009/...y-goes-offline/ > Noe jeg setter mye mer pris på smile.gif > Kun for premium, uten at jeg har noe imot det. Lenke til kommentar
Snicker Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Synes nu også at offline nyheten var mye mer å skrive om. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Synes nu også at offline nyheten var mye mer å skrive om. Syns jeg også, men det var en annen skribent som allerede hadde startet om den da jeg skrev om dette, ellers hadde jeg skrivd om begge sakene. Så da regner jeg med offline-nyheten dukker opp snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå