fjeld Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Er det mulig å se på Tv samtidig som du har på Monitor med dette kortet?. Veit ikke om det er noen kort som støtter noe sant i det heile tatt,men det hadde no ivertfall vert bråkjekt:) Lenke til kommentar
ThaJaCkal Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Se på TV?? hva er det du mener med det? Lenke til kommentar
fjeld Skrevet 25. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2002 Meiner det eg skreiv. Se på Tv(tv out) og bilde på monitoren samtidig. Med mitt geforce 2 kort so slår monitor seg av når eg tar på tv out. Lenke til kommentar
Voffsen Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Jepp! Det går fint. Har selv Radeon 64 VIVO og venter på Radeon 8500. Legg merke til at du må slå ned oppløsningen på skjermen når du kjører TV ut ellers blir bildet på skjermen for stort og du må bruke musa for å scrolle. Lenke til kommentar
fjeld Skrevet 25. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2002 Woohaa det var godt å høyre!. Hadde ikke trudd att det skulle gå. Takk for svaret:) Lenke til kommentar
Danny Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 ja fordi den har to ramdacer,en for monitor og en for tv:) Lenke til kommentar
Radeon8500 Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Radeon 64MB DDR ViVo'en har bare en, men fortsatt kan du se på TV og PC-skjermen Danny. Det med at den har to DAC'er betyr bare at men kan kjøre forskjellige oppløsninger på to forskjellige skjermer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå