Gjest random_fyr Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Møtte en jente jeg likte godt rundt sommerferien og ble et kortvarig forhold på en 3-4 mnd. Vi hadde det bra til diverse misforståelser ødela ting. Jeg var ganske avvisende etter bruddet fordi jeg ville glemme jenta helt, men det viste seg i etterkant at hun heller ikke hadde kommet over meg. Nå har det gått en stund og jeg er personlig helt over henne helt følelsesmessig. Vi har begynt å snakke sammen endel over msn og lignende, og samtalene går lett og flint. Det er mye av grunnen til at jeg likte hun så godt en gang i tiden også. Hun har flytta og jeg er svært travel om dagen, men hun er i nærheten når hun er hjemme hos foreldra i helgene. Greia er at hun har begynt å hinte veldig til at hun vil ha sex med meg igjen, vil ha bilder av meg og lignende. Det er jo fint, men er usikker på om hun vil klare å skille sex og følelser hvis vi skal gjøre noe sånt. Hun har skrevet ting som "nå er jo både jeg og du singel igjen!" og virker som hun tester reaksjonene mine ved å fortelle om personer hun har hatt sex med og lignende. Det er ganske likegyldig for meg, men har skrevet at jeg er glad så lenge hun har det bra. Virka ikke helt som det var dèt hun var ute etter. Vi er begge 19 år gamle. Er kanskje umulig å svare på for dere som ikke kjenner situasjonen, men er veldig usikker på hva jeg skal gjøre her. Jeg sier jo selvfølgelig ikke nei takk til litt sengekos, men er usikker på om hun vil det skal stoppe der. Har som sagt lite lyst på noe forhold nå fordi jeg er ekstremt opptatt. Det ville bare blitt irriterende i lengden, spesielt med tanke på at hun går på skole så helvetes langt borte. Har gjort det klart at det evt. bare blir sex, men da bytta hun bare tema. Rett og slett usikker her. Jenta er noe manipulerende til tider også. Jeg orker bare ikke alt maset hvis hun vil noe mer. Da er det nok ikke verdt det. Håper på svar fra gutter og jenter. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jenta er noe manipulerende til tider også. Jeg orker bare ikke alt maset hvis hun vil noe mer. Da er det nok ikke verdt det. Håper på svar fra gutter og jenter. Der har du vel svaret ditt. Lenke til kommentar
Gjest random_fyr Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Det har egentlig aldri vært noe problem. Jeg er vanskelig å manipulere, men merka trekkene når vi var sammen. Det er som regel småting som at hun får andre gutter til å hente ting for henne, kjøre hun rundt og lignende. De tingene biter ikke jeg på. Mulig det virker som jeg går litt i forsvarsposisjon nå, og det kan vel kanskje også stemme. Har jo selvsagt lyst til å tro at hun bare er ute etter sex. Konstant kåt er hun også, så ble jo egentlig ikke veldig sjokkert når hun begynte å prate om sex igjen. Har uansett lite lyst til å brenne meg. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 har du spurt hun rett ut hva hun er ute etter? Lenke til kommentar
Gjest random_fyr Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Nei. Har bare gjort det klart hva jeg vil her. Ting handler ikke bare om meg så klart. Jeg liker jenta godt og ønsker ikke å såre hun. Hun virker ganske sterk, men er ikke så sikker på at hun faktisk er det. Det handler altså ikke bare om å unngå mas og drit. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) kanskje ikke verdens enkleste sak og spørre rett ut men. Dere har vert sammen før, så dere kan vell ca snakke om alt mulig? Og da er det vell bedre at hun får vite sannheten en at du går og utsetter det og hun bare venter på at noe skal skje? Så slik det høres ut for meg så blir hun såret uansett, om hun ikke bare er ute etter sex som deg da. Endret 1. oktober 2009 av SCV Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Etter som det jeg kan se, så har jo du allerede fortalt henne at du kun er ute etter et fysisk forhold. Du har sagt det til henne, og da er det opp til henne hva hun vil gjøre ut av det. Ender dere opp i sengen, VET hun hva du vil ha ut av det, og at det ikke blir noe mer enn sexen. I mine øyne har du gjort ditt, og hva hun gjør med det er hennes eget ansvar. Ja, det kan bli noe drama ut av det, men du har samvittigheten din ren uansett hva som skjer. Lenke til kommentar
Gjest random_fyr Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Sant nok, Smurstafa. Jeg har tross alt forklart klart hva mine intensjoner er. Da kjører jeg bare på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå