Theo343 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Ingen 40 åringer her? Kjedelig Men var ikke klar over dette her, artige greier... kanskje jeg hmm. Kunne vært artig å spille litt NFS: Shift, Grid og den slags også om flere tok med seg ratt og slikt? EDIT: Nesten rart at det ikke arrangeres voksenLAN i storbyer. Er vi ikke over "skammens" tid for slikt nå? Hadde det kommet noe slikt måtte jeg nesten laget meg en microATX og slengt meg på med en 19" LCD ellerno. Endret 2. oktober 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Bastard Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Ingen 40 åringer? Føler du deg for ung eller? Jeg er 46 og ikke eldst Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Virket som det kun var 30 +-, selv er jeg 39. Lenke til kommentar
Exxonsen Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hm... hvor finner man info om ev. kommende VoksenLAN? Kunne vært interessant Lenke til kommentar
manjana Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Se signaturen min. Vi kommer trolig med info om neste vlan innen 1 måned. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Se signaturen min. Vi kommer trolig med info om neste vlan innen 1 måned. Det mangler en "n" i signaturen din... eller illustrerer det et håp? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg lo godt av denne på hjemmesiden. Vi har klart å samle lekne voksne 7 ganger så langt, hvor alle har nytt nærhet (selvfølgelig frivillig), alkohol og konefri. Lenke til kommentar
olz Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 gaming og alkohol er konge det! synd det endå er ei stund til eg når aldersgrensa Lenke til kommentar
War Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Nå kan du jo spille over internett da, så full du vil. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Det er oftere enn 1 gang i året, det var voksenlan i sommer også like før AC/DC konserten på Valle Hovin. En kompis vant billett i CS-kompoen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå